Sportiškas penkiaduris universalas: naujasis „Kia ProCeed“ debiutuoja Paryžiaus automobilių parodoje

Naujame „Kia ProCeed“ modelyje puikiai dera įspūdinga išvaizda ir didelė erdvė bei praktiškumas. Tai automobilis, kurio kėbulas įvardijamas kaip „Shooting Brake“ – penkiaduris sportiškas universalas. Penktadienį surengtas oficialus jo debiutas, o publika pirmą kartą automobilį pamatys tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje. Šio automobilio prekyba prasidės kitų metų pirmąjį ketvirtį, rašoma pranešime.
Naujasis „Kia ProCeed“
Naujasis „Kia ProCeed“ / KIA nuotr.

„Kia Motors Europe“ vykdomasis direktorius Emilio Herrera sako, kad „ProCeed“ yra automobilis, kuris puikiai atspindi KIA bendrovės vertybes. Tai – fantastiškai gražus sportiškas universalas, kuris vairuotojams pasiūlys ne tik išskirtinę išvaizdą, bet ir salono erdvę bei praktiškumą, kuriuo gali pasigirti tik universalai. Pritaikytas Europos keliams ir Europos vairuotojams, „ProCeed“ suteiks nepakartojamą malonumą vairuotojams. Jis gaminamas Europoje ir atitinka aukščiausius kokybės standartus bei suteikia jo vairuotojams pasitikėjimo, nes automobiliui suteikiama net 7 metų arba 150 000 km ridos garantija.

Perėmęs pavadinimą iš antros kartos „Kia pro_cee‘d“ trijų durų kupė, tai yra automobilis, kurį nuo pat pirmojo eskizo kūrė Frankfurte įsikūręs KIA kompanijos Europos padalinys. Jis bus gaminamas Žilinos mieste esančioje gamykloje Slovakijoje. Toje pat gamykloje gaminami ir „Ceed“ hečbekas bei universalas, vadinamas „Ceed Sportswagon“.

Siekdami pabrėžti šio modelio išskirtinį sportiškumą, „ProCeed” gamintojai pardavinės tik sportiškiausios GT arba sportiniais akcentais papuoštos „GT Line“ komplektacijos automobilius.

„Nuo debiuto Europoje pradžios, kuris įvyko 2006 metais, „Ceed“ šeima šiame žemyne sulaukė jau daugiau kaip 1,3 milijono pirkėjų ir šis modelis kartu su „Sportage“ yra vienas geriausiai parduodamų KIA modelių Europoje. „ProCeed“ šį skaičių dar labiau padidins,“ – komentuoja E. Herrera.

„ProCeed” gamyba prasideda jau lapkritį, tačiau pirmuosius pirkėjus automobilis pasieks iš karto po Naujųjų.

„Shooting Brake“ siluetas

Nors tai nėra visiškai naujas, tačiau labai retai naudojamas kėbulo tipas, kuris taps puikia alternatyva tiems, kam patinka triduriai hečbekai, tačiau kuriems būtinas tuo pat metu ir praktiškas automobilis. Naujos kartos „ProCeed” neabejotinai turi kupė genus, tačiau nestokoja praktiškumo. Žemesnis ir ilgesnis negu „Ceed” hečbekas arba universalas, automobilis atrodo itin veržliai ir taps unikalus pasiūlymas savo klasėje.

Automobilį kūrė KIA Europos padalinio dizaino centras, įsikūręs Frankfurte, Vokietijoje, o šiam darbui vadovavo vienas žinomiausių pastarojo meto automobilių dizainerių Gregory Guillaume'as, kuris yra kompanijos Europos dizaino centro vadovas, jo komandai padėjo ir KIA prezidentas bei vyriausiasis dizaineris Peteris Schreyeris.

Automobilio visos kėbulo dalys yra sukurtos naujai ir netinka hečbekui – bendri yra tik priekinis variklio dangtis ir priekiniai sparnai. Automobilis yra 4605 mm ilgio ir tai yra 5 mm daugiau negu hečbekas. Jo aukštis yra tik 1422 mm, t.y. net 43 mm žemiau universalo. Automobilis yra žemas ir sportiškas, jo prošvaisa yra vos 135 mm ir tai dar labiau sustiprina sportiškumo įspūdį.

Iš pradžių „ProCeed“ pirkėjai galės rinktis iš dešimties kėbulo spalvų. „GT Line“ pirkėjai galės rinktis 17 arba 18 colių ratlankius, sportiškesniojo GT versijos bus parduodamos tik su 18 colių ratlankiais.

Interjeras ir komplektacijos

Universalo erdvė ir praktiškumas dera su sportiškomis proporcijomis. Viduje „ProCeed“ yra toks pat patogus ir ergonomiškas kaip ir likusi „Ceed“ šeima. Interjere dominuoja aukštos kokybės minkštos lietimui medžiagos, metalizuoti akcentai ir horizontaliai išdėstyti prietaisai.

7 colių lietimui jautrus ekranas centrinėje konsolėje ir žemiau išdėstyti audiosistemos ir klimato kontrolės mygtukais pažįstami iš kitų „Ceed“ versijų. Tačiau centrinė konsolė nežymiai pakreipta į vairuotoją, kad būtų lengviau ja naudotis vairuojant.

„ProCeed“ modelis nuo savo šeimos šiek tiek skiriasi sportiškesniais akcentais. Pilkas paprastų „Ceed“ modelių lubas pakeitė juodos, o durų apdailoje panaudota daugiau blizgios metalizuotos medžiagos. Vairas siekiant priduoti daugiau sportiškumo yra su nupjauta apatine dalimi, o tie, kas rinksis automatinę pavarų dėžę su dviguba sankaba pavaras galės perjungti ir metalinėmis lopetėlėmis prie vairo.

Pirkėjai galės rinktis iš keleto skirtingų sėdynių, kurios visos turės išsiuvinėtą GT logotipą. Sportiškiausi modeliai turės ir sportiškiausias sėdynes – su dar didesne ir labiau išreikšta šonine kūno apsauga. GT sėdynės aptrauktos oda arba versta oda ir persiūtos kontrastingais raudonais siūlais.

Automobilio erdvi platforma viduje, nepriklausomai ar priekyje ar gale sėdintiems, leidžia mėgautis erdve. Bagažinėje vietos daugiau negu didelės daugumos paprastų tokios klasės hečbekų. Bagažinės talpa yra net 50 procentų didesnė negu paprasto „Ceed“ hečbeko ir sudaro net 594 litrus. Žemas kėbulas reiškia ir žemą parovimo aukštį, o tai didelė paspirtis tiems, kam teks į bagažinę kelti sunkius daiktus.

Tiesa, Ceed Sportswagon universalo bagažinės tūris yra apčiuopiamai didesnis, sudaro net 625 litrus, tačiau „ProCeed“ galines sėdynes prireikus galima nulenkti tokiomis pat kaip ir universalo modelyje proporcijomis: 40:20:40. Be to, šis procesas nereikalauja pastangų – jį galima atlikti rankenėlės palenkimu iš bagažinės – nereikia eiti į salono vidų. Už papildomą kainą siūloma sistema, kuri leidžia bagažinės durims atsidaryti automatiškai, jeigu sistema nustato, kad prie automobilio galo priėjo žmogus, turintis raktą.

Važiavimas ir valdymas

„ProCeed“ buvo sukurtas ir yra skirtas išskirtinai tik Europos vairuotojams ir yra pritaikytas važinėti Europos keliais. Europa išsiskiria iš visų kitų žemynų savo unikaliais keliais – vingiuotais asfaltuotais kalnų keliukais ir neriboto maksimalaus greičio greitkeliais Vokietijoje bei ankštomis ir apkrautomis Europos megapolių senamiesčio gatvelėmis. „ProCeed“ buvo išmokytas susitvarkyti su visais šiais iššūkiais.

Jau standartinėje įrangoje Kia ProCeed turi nepriklausomą visų ratų pakabą, kuri leidžia pasiekti neprilygstamas automobilio valdymo savybes. Nors automobilis kurtas pasinaudojant Ceed ir Ceed Sportswagon važiuoklėmis, ji buvo gerokai patobulinta. Dėl to automobilis pasižymi puikiu valdomumu ir beveik žaibiškomis reakcijomis į vairo pasukimus, o kėbulas posūkiuose beveik nekrypsta. Tuo pat metu naujasis automobilis išlieka stabilus posūkiuose ir komfortiškas greitkeliuose.

Automobilis turi 5 mm žemesnę pakabą, palyginus su standartiniais „Ceed“ šeimos nariais, o jos važiavimo savybes gerino „Hyundai-KIA“ koncerno automobilių bandymų ir sportinių automobilių kūrimo skyriaus vadovas Albertas Biermannas.

KIA nuotr./Naujasis „Kia ProCeed“
KIA nuotr./Naujasis „Kia ProCeed“

Varikliai: tik su turbinomis ir skirti specialiai šiam modeliui

„ProCeed“ modelyje montuojama didelė gama įvairių variklių, kurie patenkins net išrankiausio europiečio skonį.

„ProCeed GT Line“ modelis yra siūlomas su vienu iš trijų varikliu. Benzininis – tai jau žinomas iš kitų modelių 1,0 l tiesioginio įpurškimo su turbina T-GDi variklis, kurio galia – 120 AG ir 172 Nm. Galingiausias šios šeimos variklis yra naujas 1,4 l T-GDi agregatas su turbina, jo galia siekia 140 AG ir 242 Nm. Abu varikliai atitinka EURO6d ekologijos standartą.

Be to, pirkėjai gali užsisakyti ir versiją su dyzeliniu „Smartstream“ 1,6 l CRDi tiesioginio įpurškimo varikliu. Tai naujas variklis, sukurtas siekiant optimizuoti degimą, jis yra lengvas ir pasižymi nedideliais gabaritais. Tai naujausias ir „švariausias“ bendrovės dyzelinis variklis. Jis pirmiausia bus montuojamas į „ProCeed“ modelius. Jo galia – 126 AG ir 280 arba 320 Nm sukimo momentas, priklausomai su kokia – mechanine ar automatine – pavarų dėže yra montuojamas.

Galingiausias – GT modelio variklis. Jis yra toks pat, koks montuojamas į ankstesnės kartos „Ceed GT“ modelius – jo galia yra 204 AG ir 265 Nm. Tikslesnius techninius dinaminius šio modelio duomenis kompanija publikuos vėliau.

Technologijos ir saugumas

Kaip ir visi „Ceed“ šeimos modeliai, tai bus vienas technologiškiausių automobilių savo klasėje, kuris savininko gyvenimą padarys lengvesnį, komfortiškesnį ir saugesnį kelyje.

7 colių lietimui jautrų ekraną turinti multimedija sistema yra siūloma standartiniams modeliams, o norintys galės užsisakyti ir dar didesnį, 8 colių lietimui jautrų ekraną su navigacijos sistema, kuri sukurta kartu su TomTom®. Sistema leidžia prisijungti savo išmanųjį telefoną „Apple CarPlay™“ (nuo „iPhone 5“) ir „Android Auto™“ (nuo „Android 5.0“ (Lollipop)) programėlių pagalba.

Be to, pirkėjai galės užsisakyti ir puikiai skambančią „JBL Premium” garso sistemą su Clari-Fi muzikos atkūrimo technologija.

Tie, kas užsisakys modelius su automatine pavarų dėže ir dviguba sankaba, gales keisti vairavimo režimus – priklausomai nuo savo norų gales važiuoti sportiniu arba paprastu režimu.

Šalto klimato šalių vairuotojai turbūt įvertins galimybę užsisakyti šildomą priekinį stiklą, galimybę ne tik pasišildyti, bet ir ventiliuoti sėdynes bei šildyti galines sėdynes, visi automobiliai turės bevielį telefono kroviklį.

„ProCeed“ modelis standartinėje komplektacijoje turės 6 saugos oro pagalves bei gausybę aktyvaus saugumo sistemų, tokių kaip automatinės šviesos, vairuotojo nuovargio nustatymo sistema, eismo juostų laikymosi sistema, susidūrimo perspėjimo ir prevencijos sistema ir kt. Automobilis turės antro lygio autonominio vairavimo sistemą, kuri leis sekti paskui priekyje važiuojantį automobilį neiškrypstant iš savo eismo juostos bei greitėjant ir lėtėjant priklausomai nuo to, kaip važiuoja priekyje esantis automobilis. Ši sistema veikia iki 180 km/val. greičio diapazone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis