Pirmiausia GT3 buvo gaminamas su PDK („Porsche“ double clutch arba „Porsche“ Doppelkupplung) dviejų sankabų automatine pavarų dėže. Tačiau netrukus buvo sukurta patobulinta šio modelio versija su mechanine pavarų dėže ir geresniu oro srauto valdymu, kuris suteikia net 20 procentų geresnę prispaudžiamąją jėgą važiuojant, nei ankstesnis modelis. Taip GT3 vietoje dviejų pedalų atsirado trečias - sankabos. Žinoma, užsakant šią komplektaciją papildomai.
Pristatytas naujos kartos „Porsche 911 GT3“, turi 500 AG, 4 l atmosferinį (be turbinos) variklį su ribotuvo riba ties 9000 sūkių per minutę bei šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, praneša CarAdvice. Automobilio svoris – 1413 kg, o iki 100 km/h jis įsibėgėja per 3,9 s.
Kodėl žmonės pasiilgo mechaninės pavarų dėžės? Vairuotojai teigia, kad, vairuodamas tokį automobilį, žmogus tampa dėmesingesnis ir pastabesnis. Taip pat mechaninė pavarų dėžė ne tik padeda geriau suprasti variklio darbą, bet ir pagerina greičio pojūtį – pakilus sūkiams, reikia perjungti pavarą.
Vairuodama tokį automobilį lenktynių trasoje, žmogus yra priverstas įsitraukti ir naudoti visas galūnes. Reikia ne tik minkyti sankabos pedalą, bet ir prireikus sumažinti pavarą, viena koja balansuoti tarp stabdžio ir akceleratoriaus pedalo. Kad, pakeitus pavarą, būtų išlaikytas greitis. Atlikdamas tokį veiksmą, vairuotojas privalo viena ranka paleisti vairą ir perjungti pavarą, o kita – valdyti automobilį.
Įsitraukimas yra pagrindinė priežastis, kodėl žmonės buvo pasiilgę mechaninės pavarų dėžės, o tai tik įrodo, kad ji turėtų būti ir toliau naudojama gaminant naujus automobilius.
O kaip jūs vertinate mechaninę pavarų dėžę sportiškuose modeliuose?
Suprasti akimirksniu
- Variklis: 4 l, boxer tipo, DOHC, 24v
- Galia: 368 kW
- Sukimo momentas: 460 Nm
- 0-100km/h: 3.9 s
- Svoris: 1413 kg
- Kaina: 326 800 JAV dolerių