„SsangYong“ sukūrė tai, ko jūs tikriausiai nesitikėjote

Dideliu populiarumu Lietuvoje nepasižymintis korėjiečių gamintojas „SsangYong“ nustebino Paryžių. Šiame mieste vykstančioje automobilių parodoje „SsangYong“ pristatė LIV-2 koncepcinį modelį – automobilį, nustebinusį visus „SsangYong“ gerbėjus ir negerbėjus.

Nors tai tik koncepcinis modelis ir reali jo kopija niekada neišvažiuos į gatves, ji rodo gamintojo požiūrį į automobilius, jų dizainą ir technologijas. „SsangYong“ požiūris vertas aptarimo. Visų pirma dėl to, kad didžiulis visureigis turėtų būti užuomina į naujos kartos „Rexton“.

„LIV-2 parodo, kad mes į itin populiarų visureigių segmentą žvelgiame per prabangos prizmę. Be to, automobilyje įdiegėme naujausias technologijas, o saugumo lygis – aukštas. Mes įsitikinę, kad tai bus mūsų pagrindinis modelis ir pakels „SsangYong“ prekės ženklą į kitą lygį. Artimiausiu metu kasmet pristatysime naują modelį ir taikysime į naujus klientų segmentus bei naujas rinkas“, – spaudos konferencijos metu sakė „SsangYong“ direktorius Johng-sik Choi.

Bent jau dalyje kalbos korėjietis nemeluoja. „SsangYong“ visureigis turi tokias technologines naujoves kaip LED žibintai, „Wi-Fi“ ryšio stotelė, suderinamumas su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ ir daug kitų.

Ką jau kalbėti apie interjerą – jis tiesiog kvepia prabanga. Tiesa, tik išoriškai – į vidų įlįsti apsauga neleido. Bet sėdynės, vairas, priekinė konsolė atrodo labai kokybiškai.

„SsangYong“ teigia, kad koncepciniame visureigyje galėtų būti talpinami du varikliai: 179 AG dyzelinis ir 223 AG benzininis. Pavarų dėžės – 6 laipsnių mechaninė arba 7 laipsnių automatinė, kuri pasiskolinta iš „Mercedes-Benz“.

Ar turi šansų toks automobilis išvysti dienos šviesą ir tapti serijiniu? Tikėkimės, kad taip – tai reikštų „SsangYong“ atgimimą.

VIDEO: „SsangYong LIV-2“ koncepcinis modelis Paryžiaus parodoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis