„Youtube“ kūrėja Simone Giertz yra žinoma dėl savo juokingų robotų, keistų mašinų ir įvairių projektų. Mergina domisi technika ir technologijomis. Kadaise ji pažadėjo, kad daugiau niekada nevairuos benzininio automobilio, tačiau šį pažadą sunku tesėti. Jos projektams reikalingos įvairios medžiagos, kurias reikia kažkaip parsivežti į dirbtuves.
Ir čia į sceną žengia „Tesla“ pikapas. Elonas Muskas žada, kad jis rinkoje pasirodys jau visai greitai, tačiau pirmiausia sulauksime pristatymo, o tik po metų ar dvejų mašiną bus galima nusipirkti. Giertz, žinoma, nelauks. Ji įsigijo „Tesla Model 3“ ir su draugų pagalba pasigamino savo pikapą. O tada dar nufilmavo jam reklamą.
Reklaminis klipas, beje, buvo filmuojamas profesionaliai – prie jo prisidėjo rimta kompanija. „Tesla Model 3“ pikapas dar nėra visiškai užbaigtas – liko daug smulkių darbų. Kabina nėra sandari, reikia užbaigti elektros instaliaciją, kilstelėti važiuoklę. Tačiau tai jau yra važiuojantis automobilis.
Pagaminti pikapą iš paprasto salono nėra taip lengva. Kėbulo stogas yra konstrukcinis elementas. Be jo daugelis automobilių tiesiog sulinksta kaip vakarykštė pica. Geriausiai tam tiktų automobilis su stipriu rėmu (koks senas visureigis) ar netgi koks senas „Renault Espace“, kurio kėbulas nėra konstrukcinis elementas. „Tesla Model 3“ taip pat nėra blogas pasirinkimas, nes šio automobilio platforma iš esmės yra plieninė, tačiau darbo jis reikalauja išties daug.
Reikėjo išardyti saloną, išsiaiškinti konstrukcijos subtilybes, paremti automobilį ir nupjauti nebereikalingas dalis. Tai – sunkus ir atsakingas darbas, todėl daugybė žmonių prisidėjo prie „Truckla“ atsiradimo. Konstrukcijos standumo ir tvirtumo praradimą pavyko kompensuoti papildomu rėmu naujame pikapo kėbule. Krovinių skyriaus grindys paimtos iš „Ford“, o kabinos galas – iš „GMC“ pikapų.
Bus įdomu pamatyti, kaip „Truckla“ atrodys po kelių mėnesių. Kai kuriems žmonėms tai pasirodys kaip kvaila idėja, tačiau automobilių entuziastai į visa tai žiūri su šiokiu tokiu pavydu. Daugybė žmonių nori unikalaus automobilio, tačiau tokioms drastiškoms modifikacijoms reikia ir drąsos, ir pinigų. Ir geros komandos.