„Tesla“ stengiasi pasamdyti kiek įmanoma daugiau žmonių. Tai – ir kito plėtros etapo dalis, ir intensyvėjančios pastangos tobulinti autopilotą. Prie pranešimo apie šiam tikslui samdomus žmones pasirodė ir trumpas vaizdo įrašas, kuris leidžia pažvelgti į autopiloto smegenis.
Šiame vaizdo įraše matysite ne tik pažymėtus kitus eismo dalyvius, bet ir daugybę taškų, kuriais „Tesla“ automobiliai žymi aplinką. Šie taškai padeda kompiuteriui suprasti trimates kliūtis, todėl juos pamatysite ant šaligatvio atbrailų, pastatų sienų ir stulpų.
Taip pat atkreipkite dėmesį ir į programinius pranešimus vaizdo įrašo šone. Čia – ir informacija apie orus bei kelio būklę. Ir, žinoma, šviesų nustatymai.
Galiausiai, labai įdomu ir tai, kad kiti eisme dalyvaujantys automobiliai yra ne šiaip pažymimi – „Tesla“ žino ir jų greitį. Vėlgi, ne šiaip žino – autopilotas jį nuolat matuoja.
Šis vaizdo įrašas vaizduoja tik kelis scenarijus, nieko sunkaus. Per kelią nebėgiojo pėstieji, neaiškių veiksmų nedarė parkuojamų automobilių vairuotojai. Tačiau jūs esate matę vaizdo įrašus, kuriuose užfiksuoti „Tesla“ automobilių manevrai vengiant eismo įvykių – sistema veikia. Pats Elonas Muskas teigia, kad techninė įranga jau yra visiškai paruošta, beliko patobulinti programinę autopiloto pusę.
Ir darbai vyksta. E.Muskas, žinoma, imasi ir netradicinių metodų. Štai vasario 2 dieną „Twitter“ tinkle jis paskelbė, kad savo namuose rengs vakarėlį programuotojams ir dirbtinio intelekto žinovams. Aišku, dalyvaus kviestiniai ekspertai.
Prieš kelerius metus E.Muskas yra sakęs, kad visiškai autonominiai „Tesla“ automobiliai gatvėse važinės iki 2019-ųjų pabaigos. Tai, žinoma, neįvyko. Pats „Tesla“ vadovas juokauja, kad nors jau visa techninė įranga yra paruošta, tai nereiškia, kad ji veikia idealiai. Finišas jau netoli, todėl jam turi pasiruošti ir „Tesla“, ir įstatymų leidėjai. O konkurentai jau nebespės.