Tik neaišku, kodėl naudotas NEDC, o ne naujasis WLTP standartas. Realus nuvažiuojamas atstumas greičiausiai sieks apie 190 km.
Toks rezultatas tikrai nieko nenustebins, bet dėmesį patraukia kai kas kito. Gamintojas pabrėžia, kad ši elektrinė transporto priemonė bus prieinama visiems ir jie tikrai nejuokauja.
Pirmiausiai „K-ZE“ pasirodys Kinijos rinkoje ir, kaip teigia „Paultan“, šių elektromobilių kaina prasidės nuo 8500 eurų.
„Kinijoje „City K-ZE“ bus siūlomi trijų versijų. Vidutinė versija kainuos 8525 eurus, o maksimalių parametrų automobilis kainuos 9163 eurus. Kol kas šiuos elektromobilius bus galima įsigyti tik Kinijoje, tačiau ateityje jie pasieks ir kitas pasaulio rinkas, įskaitant ir Indiją.“
Kaina puiki, tad kur kabliukas?
Tokios kainos automobilis turi keletą neišvengiamų trūkumų. Be ne itin didelio nuvažiuojamo atstumo vienu įkrovimu, „K-ZE“ turi vos 33 kW galios elektros variklį ir maksimalus greitis yra apribotas iki 105 km/h.
Kaip greitai bus įkraunama baterija, dar nėra aišku, bet turbūt didelio įkrovimo greičio ir neprireiks įkrauti 26,8 kWh baterijų sistemai.
„K-ZE“ yra tikrai ne pats galingiausias elektromobilis ir jau žinomos techninės specifikacijos tikrai nieko nenustebins, bet kaina vis tiek atrodo įspūdingai.
Tokiose rinkose kaip Kinija, kur žmonės gali rinktis iš daugybės pigių (10 000 eurų ir mažiau), tradiciniais degalais varomų automobilių pasiūlos, niekada negalėjo sau leisti įsigyti elektrinį automobilį.
Dabar jie turi tokią galimybę ir įdomu, ar juos sudomins visiškai naujas ir toks pigus „K-ZE“ elektromobilis.