Hibridas siūlantis elektromobilio dinamiką
„e-Power“ hibridinė pavara įdomi tuo, kad vidaus degimo variklis nesuka nė vieno šio „Qashqai“ rato. 1.5 l benzininis variklis veikia tik kaip generatorius – gamina elektros energiją, kuri siunčiama į didelio našumo ličio jonų akumuliatorių, o iš ten keliauja į 190 arklio galių pajėgumo elektros variklį, kuris suka priekinius automobilio ratus.
Kitaip nei įprasti hibridai, „e-Power“ sistema neturi pavarų dėžės, todėl užtikrinamas labai sklandus ir tolygus važiavimas. Elektros variklio dinamika leidžia mėgautis staigiu ir nepetraukiamu įsibėgėjimu vos nuspaudus akseleratoriaus pedalą. Šio modelio įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka mažiau nei aštuonias sekundes.
„Nissan“ konstruktoriai pabandė sudėti į vieną vietą elektromobilio ir įprasto automobilio privalumus. Iš esmės šis „Qashqai“ važiuoja kaip elektromobilis, tačiau dėl generatoriaus funkciją atliekančio vidaus degimo variklio, nereikia gaišti laiko ar ieškoti įkrovimo stotelių – norint keliauti toliau, pakanka užsukti į įprastą degalinę.
Kaip ir elektromobiliai, šis „Qashqai“ optimaliausiai energiją naudoja mieste. Vidutinės šio SUV degalų sąnaudos yra apie 5 litrus šimtui kilometrų, todėl pilnu baku galima įveikti iki 1000 kilometrų atstumą. Elektrinės pavaros efektyvumą dar labiau padidina „e-Pedal“ sistema, kuri automobilio dinamiką ir stabdymą leidžia valdyti vienu pedalu.
Kitais atžvilgiais, „Nissan Qashqai e-Power“ yra kompaktiškas SUV modelis – dėl lengvo vairo mechanizmo nesunkiai laviruojantis miesto gatvėmis, bet pakankamai stabilus ir komfortiškas kelionėms užmiestyje.
SUV modeliams būdingas universalumas
Viduje „Qashqai e-Power“ beveik niekuo nesiskiria nuo įprastos šio modelio versijos varomos vidaus degimo variklio ir nenusileidžia kitiems kompaktinės klasės SUV modeliams – „Qashqai“ nuo pat pirmos kartos debiuto diktavo madas savo klasėje ir toliau išlieka lyderiu. Informacija vairuotojui pateikiama skaitmeniniame prietaisų skydelyje, kuriame galima stebėti aktualiausią informaciją apie degalų sąnaudas arba momentinį hibridinės pavaros veikimo režimą, o centre sumontuotas didelis lietimui jautrus ekranas skirtas multimedijos ir kitų automobilio funkcijų valdymui.
Visais kitais atžvilgiais – „Qashqai e-Power“ yra visus klasės standartus atitinkantis automobilis. Vietos tiek priekyje tiek gale pakankamai keliauti suaugusiems keleiviams, o bagažinės tūrio pakaks ne tik kasdieniams pirkiniams, bet ir norint leistis į tolimesnę kelionę.
Nors naudoja kitokią nei įprasta sistemą, dėl to šis „Nissan Qashqai e-Power“ netampa sudėtingu naudoti automobiliu. Priešingai, galima mėgautis SUV modeliams būdingomis savybėmis ir elektromobilio privalumais išvengiant jų trūkumų. Ši versija tikrai patraukli vairuotojams, kurie nori išbandyti kažką naujo arba dar nėra pasirengę persėsti į vien tik elektra varomą automobilį, tačiau nori tam tikrų elektromobiliams būdingų savybių.