„Prieš porą metų pabandėm, padarėm, o dabar matome, kad šis renginys išaugo į kitokios kokybės konkursą. Ir noriu tikėti, kad jis tęsis dar ne vienerius metus, nes Europoje tokie renginiai turi savo tradicijas“, – prasidedant konkursui kalbėjo Artūras Michejenko, „DKV Mobility“ vadovas Baltijos šalims.
Šiemet į garbingiausius titulus ir kitas nominacijas pretenduoja septyni per pastaruosius porą metų į rinką išriedėję sunkvežimiai.
„DKV LIVE Metų sunkvežimiu 2023“ pretenduoja tapti (abėcėlės tvarka):
„Ford F-MAX“
MAN TGX
„Mercedes-Benz E-Actros“
„Scania 460S“
„Scania P230“
„Volvo FH“
„Volvo FH Electric“.
Netikėta tai, jog šiemet net du iš septynių sunkvežimių varomi vien tik elektra, o apie galimybę žengti šiuo keliu kalba ir daugiau gamintojų. Tai liudija, kaip sparčiai elektrifikacija žengia į šią sritį. „Elektrinių“ konkurso dalyvių „apetitu“ pasirūpins prie renginio prisijungę „Inbalance grid“ specialistai.
Galima sakyti, kad aštuntasis renginio dalyvis – ypatingas „Continental“ sunkvežimis. Arūnas Kiaušas, „Continental“ eksporto vadovas Baltijos šalims, pasakoja, kad specialus „Continental“ sunkvežimis, kurio puspriekabėje galima rasti tikrų tikriausią naujausių produktų ir technologijų ekspoziciją, po ilgos pertraukos grįžta į Europos kelius, o viena pirmųjų jo stotelių yra būtent Lietuva – konkurso „DKV LIVE Metų sunkvežimis 2023“ startas.
Rinks profesionalai
Konkursą organizuojantis Lietuvos žurnalistų autoklubas (LŽA) subūrė profesionalus į konkurso komisiją. Joje – patyrę automobilių žurnalistai, vežėjų atstovai, sunkvežimių instruktoriai, logistikos bendrovių vadovai.
Konkurso komisiją sudaro:
Romas Austinskas, Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas;
Linas Brazauskas, UAB „Autopaslauga“ vairuotojas;
Borisas Ignatjev, įmonės „Ivetra ir Ko“ direktorius;
Artūras Michejenko, „DKV Mobility“ vadovas Baltijos šalims;
Vitoldas Milius, žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius;
Vaidas Norvilas, UAB „Gedlito transportas“ ekonominio vairavimo instruktorius;
Arūnas Lekavičius, UAB „Ratautas“ vadovas;
Vaidotas Paškevičius, UAB „Vaidota“, vadovas, lenktynininkas;
Žilvinas Pekarskas, portalo 15min rubrikos Gazas.lt redaktorius;
Giedrius Simonaitis, įmonės „Trelo“ Inžinierius – instruktorius;
Valdas Vilūnas laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reporteris.
Kaip konkurso atidarymo konferencijoje akcentavo Vitoldas Milius, tapęs komisijos nariu, gerai, kai geriausių paieškose dalyvauja didelis būrys profesionalų, kadangi tarpusavio diskusijose ir bandymuose pavyksta atrasti tuos kokybinius elementus, kurie leidžia išrinkti nugalėtoją.
Keliaus į „Nemuno žiedo“ trasą
Po starto greta Vilniaus su ateities transportui skirta konferencija, visas „DKV LIVE Metų sunkvežimio“ konkursas kelsis į Kauno apylinkes, „Nemuno žiedo“ trasą.
Čia laukia ir visų konkurso dalyvių bandymai, ir galybė pramogų. Renginio dalyviai galės išbandyti sportinius „Audi“ automobilius, „CFMoto“ keturračius. Taip pat galiūnas Vidas Blekaitis sieks naujo rekordo, pirmąjį elektrinio sunkvežimio lenktynių trasoje rekordą mėgins užfiksuoti Vitoldas Milius.
Laukia ir traukos lenktynės: elektrinis sunkvežimis stos prieš dyzelinį, o prie vairo sės vėlgi V. Milius ir lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Konkursui persiritus į antrąją pusę, visi septyni sunkvežimiai grįš atgal į Vilniaus apylinkes, kur Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos sektorinio mokymo centre Bukiškyje lauks bandymai ant slidžių dangų autodrome.
Kas taps nugalėtoju, kuris sunkvežimis pelnys geriausio elektrinio, ekonomiškiausio bei kitus titulus, paaiškės birželio 1-ąją.