Tai optimistinis scenarijus, kurio įgyvendinimas priklauso nuo oro sąlygų ir parkavimo vietos. Bet tai – vis tiek įspūdingas pasiūlymas. S.Wasiko tėvas ir senelis dirbo „Cadillac“ gamykloje, todėl net nereikia klausti, kodėl jis taip domisi automobiliais ir šios pramonės šakos inovacijomis. Tačiau vos 5 tūkstančius eurų kainuojančios jėgainės iš tikrųjų atrodo per gerai, kad būtų tiesa.
Kodėl? Jei tai būtų įmanoma padaryti taip pigiai, „Tesla“ būtų įtraukusi saulės elementus į savo papildomos įrangos sąrašą. Be to, saulės energija yra sudėtingas dalykas ir 97 km atstumas yra labai daug.
Yra ir kitų priežasčių, kodėl galima manyti, kad „EV Solar Kits“ parduoda netikras viltis ar visai nieko. Visų pirma, nors teigiama, kad Teksase bandomąsias „EV Solar Kits“ saulės jėgaines naudoja keli „Tesla“ savininkai, jokių jų nuotraukų nėra. „EV Solar Kits“ ginasi, kad dizainas dar tobulinamas, todėl prototipai nėra rodomi. Be to, tikriausiai norima apsaugoti intelektinę nuosavybę.
Bet kas žino – gal „EV Solar Kits“ iš tikrųjų sukels revoliuciją. „Tesla“ vairuotojai jau stojasi į eilę ir nori būti informuoti, kada galės įsigyti saulės energijos rinkinius. „EV Solar Kits“ teigia, kad jie nepažeidžia „Tesla“ garantijos taisyklių.
Elonas Muskas pats ne kartą demonstravo susidomėjimą saulės energijos moduliais. Gali būti, kad „Tesla Cybertruck“ turės nemažą saulės jėgainę. Tiesą sakant, Muskas galvojo ir apie „Model 3“ stogo pavertimą saulės jėgaine. Tačiau to dar nematome, todėl ir sunku patikėti, kad kažką tokio gali pasiūlyti negirdėtas startuolis.