Automobilininkas atkreipė dėmesį į panašius reikalavimus, kurie galioja motociklininkams, taip pat pažymėjo, kad naudotų automobilių rinkoje galingą transporto priemonę gali įsigyti kone kiekvienas norintis. „Galingą, bet gerai papuvusį automobilį galima nusipirkt labai pigiai, o tai gali sukelti labai skaudžias eismo nelaimes“, – komentavo verslininkas.
Informacijos apie analogiškų ribojimų taikymą kitose Europos šalyse S.Brundza sakė neturįs, tačiau, anot jo, dėl itin blogos situacijos avaringumo požiūriu ir seno automobilių parko Lietuvoje tokie palyginimai nėra objektyvūs.
„Kada vienas automobilis lipdomas iš dviejų ar trijų skirtingų jis nebūna saugus. Teko ir pačiam matyti juos perpjautus ant priekabos – tai per vidurį, tai priekinę ar galinę dalis. Paskui tie per pačias „skaudžiausias“ dalis nupjauti automobiliai „lipdomi“... Tokia transporto priemonė yra labai nesaugi“, – komentavo S.Brunzda.
Anot verslininko, norisi sumažinti riziką, kylančią, kuomet jaunas žmogus sėda į galingą automobilį, kuris gali būti dar ir techniškai netvarkingas. Jaunųjų vairuotojų nepasitenkinimas, S.Brundzos teigimu, yra laikinas dalykas. Anot buvusio lenktynininko, savo laiku visi, o ypač anglai, ilgai prieštaravo prieš saugos diržų įvedimą.
„Keista, kad žmonės nesirūpina savo saugumu. Manau, vyresnio amžiaus vairuotojai turėtų tik sveikinti tokius siūlymus. Galbūt tai nepatinka jaunimui, kuris nori iškart sėst ir lėkt. O kuo tai baigiasi, mes visi žinome“, – kalbėjo automobilininkas.
S.Brundza apgailestavo, kad baudos balų skyrimo sistema buvo panaikinta. Anot jo, tokiose šalyse kaip Vokietija ji taikoma iki šių dienų. Taip pat verslininkas atkreipė dėmesį, kad viską perkėlus į elektroninę erdvę valdyti sistemą nebūtų sudėtinga.