Pavyzdžiui, skaitytoja Marija, grįžusi iš užsienio į Lietuvą susitvarkyti dokumentų ir pasikeisti vairuotojo pažymėjimo, laukdama, kol bus įkelti jos duomenys, tuščiai praleido tris valandas įmonės filiale Vilniuje.
„Darbuotoja tiesiog gūžčioja pečiais ir niekaip negali įkelti duomenų“, – pasakojo skaitytoja.
Kas nutiko, ar vėl kibernetinė ataka?
Justina Kazragytė, „Regitros“ atstovė spaudai, paaiškino, kad... kalti abiturientų diplomai, o ne įsilaužėliai.
„Šiandien diplomų, atestatų ir kvalifikacijos pažymėjimų registras, kurį administruoja Nacionalinė švietimo agentūra, veikia su sutrikimais. Šie sutrikimai taip pat palietė dalį „Regitros“ klientų, kadangi dalies paslaugų suteikimui reikalingi minėto registro duomenys.
Esame susisiekę su registrą administruojančia Nacionaline švietimo agentūra, problema sprendžiama“, – informavo specialistė J.Kazragytė.