Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Studentų sukurtoje reklamos parodijoje „Mercedes-Benz“ automobilis pražudo jaunąjį Adolfą Hitlerį

„Volkswagen“ automobilis negali grįžti į praeitį ir nužudyti Adolfo Hitlerio tada, kai jis buvo dar vaikas, kadangi be jo indėlio ši markė galbūt apskritai neegzistuotų. Kita vertus, C klasės „Mercedes-Benz“ toks laiko paradoksas visai nepavojingas ir būtent šį automobilį itin keistoje reklamos parodijoje fiurerio pašalinimui panaudojo vokiečių kinematografijos studentai.
Jaunasis Adolfas Hitleris
Jaunasis Adolfas Hitleris / (nuotr. iš vaizdo siužeto)

80 sekundžių trukmės vaizdo siužete nevairuojamas automobilis išvengia vaikų, žaidžiančių vaizdingame gimtajame Hitlerio miestelyje Austrijoje, tačiau nestabdydamas pervažiuoja jaunąjį Adolfą. Klipe pasirodo teksto eilutė apie tai, kad automobilyje esanti susidūrimo išvengimo technologija „aptinka pavojus dar prieš jiems atsirandant“.

Paskutinis kadras, kuriame mokyklinio amžiaus vaikas, kuriam taip ir nelemta tapti didžiuoju vadu, guli ant žemės, o jo rankos ir kojos sudaro svastikos formą – taip pat itin efektingas ir įsimintinas.

VIDEO: Vokietijos studentų sukurta reklamos parodija

Motininė „Mercedes-Benz“ kompanija „Daimler“ privertė studentus papildyti savo reklamą eilutėmis apie tai, kad tai nėra oficiali kampanija, o nepriklausomas projektas. Dėl savo kontroversiškumo klipas greitai tapo virusiniu ir per keturias dienas „YouTube“ vaizdo archyvų portale jį peržiūrėjo daugiau nei 1,2 mln. internautų.

Kaip praneša Adweek.com, vaizdo klipo kūrėjai – Tobia Haase, Janas Mettleris ir Lydia Lohse – sako norėję išnagrinėti technologijos moralumą klausdami, kas nutiktų, jei mašinos turėtų sielas.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos