Suaktyvėjo automobilių pirkėjai: kokios markės populiariausios?

Šalies gyventojai ir įmonės aktyviai perka naujus automobilius, rodo „Swedbank“ lizingo sutarčių duomenys. Šią vasarą bankas sudarė 9 proc. daugiau lizingo sutarčių dėl automobilių įsigijimo, palyginus su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu. Be to, ir verslas, ir privatūs gyventojai itin domisi hibridiniais modeliais, kurių per 2020-uosius, palyginti su ankstesniais metais, įsigyta beveik 2 kartus daugiau, rašoma pranešime.
Transporto eismas ties „Pedagoginio universiteto“ žiedu
Transporto eismas ties „Pedagoginio universiteto“ žiedu / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Pandemija gyventojų ir įmonių planus įsigyti naujus automobilius buvo trumpam pristabdžiusi, tačiau vasaros mėnesiais stebėjome atsigavusią automobilių paklausą. Itin aktyviai juos pirko privatūs asmenys. Mūsų duomenimis, 3 iš 5 lengvųjų automobilių šiuo metu nuperka šalies gyventojai, kurie linkę pasinaudoti gamintojų atstovų taikomomis nuolaidomis“, – sako Monika Cemnolonskienė, „Swedbank“ lizingo vadovė.

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, šią vasarą privatūs klientai įsigijo 6 proc. daugiau naujų automobilių ir net 39 proc. daugiau naudotų automobilių, palyginus su praėjusių metų vasara.

Pasak M.Cemnolonskienės, vidutinė vieno naujo lengvojo automobilio kaina, kurį lizingu banke įsigyja privatūs klientai, šiuo metu sudaro 22 tūkst. eurų ir, palyginti su ankstesniais metais, yra 2 proc. mažesnė. Populiariausios automobilių markės tarp privačių klientų – „Toyota“, „Škoda“ ir „Kia“.

Tuo metu šalies įmonės palyginamuoju laikotarpiu įsigijo 17 proc. daugiau naujų automobilių, kurių vidutinė kaina išaugo 3 proc. ir siekė 26,9 tūkst. eurų. Populiariausios markės tarp įmonių – „Škoda“, „Volkswagen“ ir „Peugeot“.

„Iš viso per 8 šių metų mėnesius bankas sudarė daugiau nei 4 tūkst. lizingo sutarčių, kurių bendra vertė siekė apie 76 mln. eurų. Palyginus su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, bendra lizingo sutarčių vertė šiuo metu yra apie 12 proc. mažesnė, tačiau pastebimos tendencijos rodo, kad iki šių metų pabaigos atotrūkis turėtų ženkliai sumažėti“, − komentuoja „Swedbank“ atstovė.

Mažėja įsigyjamų automobilių emisija

Šiais metais smarkiai išaugo hibridinių automobilių paklausa tarp privačių ir verslo klientų. Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, per pirmus 7 šių metų mėnesius privatūs klientai įsigijo 94 proc. daugiau, o įmonės – 66 proc. daugiau hibridinių automobilių modelių, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

M.Cemnolonskienė pastebi, kad dėl tokio hibridinių modelių populiarėjimo daugiau kaip du kartus išaugo ir itin netaršių automobilių, kurių emisija sudaro 0-95 g/km, finansavimo apimtys.

„Vis daugiau mūsų klientų pasinaudoja palankiomis žaliojo lizingo sąlygomis ir įsigyja draugiškesnes aplinkai transporto priemones. Dėl tvaresnio požiūrio į aplinką pastebimai mažėja ir vidutinė lizingu parduodamų automobilių CO2 emisija.

Pavyzdžiui, jei per praėjusius metus dažniau finansuodavome automobilius, kurių emisijos rodiklis viršija 130 g/km, tai šiais metais dažniausiai lizingu finansuojamų automobilių emisija patenka į mažai taršių automobilių kategoriją ir sudaro 96–130 g/km“, − sako „Swedbank“ lizingo vadovė M.Cemnolonskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis