„Boxer“ variklių pagrindinis principas – horizontaliai išdėstyti cilindrai. Tokia cilindrų konfigūracija turi daug privalumų. Stūmokliai simetriškai išdėstyti vienas priešais kitą, todėl iki minimumo sumažinama variklio vibracija. Plokščia variklio konstrukcija ir žema jo padėtis lemia žemesnį automobilio svorio centrą, o tai užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį valdymą.
„Boxer“ variklis taip pat yra svarbus „Subaru“ simetriškosios pavaros sistemos komponentas: ši įranga išdėstyta centre ir sujungta su pavarų dėže. Simetrija ir vienodo ilgio varantieji velenai padeda išvengti vadinamojo perteklinio arba nepakankamo pasukamumo, kuris pasitaiko vairuojant automobilius su įdiegtais kitais sprendimais.
„Boxer“ variklis ir simetriškoji visų varomųjų ratų sistema yra pagrindinės „Subaru“ ypatybės, nusakančios tikrą „Subaru“ automobilio charakterį. Visą laiką ši technologija buvo nuolat tobulinama ir jau daugiau nei penkis dešimtmečius yra palankiai vertinama milijonų „Subaru“ vairuotojų“, – teigė „SUBARU Nordic AB“ Baltijos regiono direktorius Ringo Rahumeelis.