Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Subaru“ Estijoje gerina pardavimų rekordus

Šių metų spalio mėnesį „Subaru“ pavyko pasiekti geriausių kada nors Estijoje pasiektų pardavimo rezultatų, nes buvo parduota 111 automobilių ir buvo viršytas ankstesnis 2011 m. gegužės mėn. rekordas. Per pirmuosius 10 šių metų mėnesių net 800 estų nusipirko „Subaru“ – šis skaičius atspindi naują „Subaru“ metinio pardavimo rekordą.
„Subaru Outback“
„Subaru Outback“ / Gamintojo nuotr.

Praėjusį mėnesį „Subaru“ iš tiesų nepaprastai sekėsi siekiant naujo rekordo. 111 parduotų Subaru automobilių šiam prekių ženklui priskiria 6,8 proc. Estijos rinkos dalies, o pardavimo apimtys pašoko aukštyn net 90 proc., palyginti su 2011 m. spalio mėn. Nemažėjanti šių aukščiausios klasės keturių varančiųjų ratų automobilių paklausa reiškia, kad „Subaru“ šiemet gali švęsti pačius geriausius metus per visą savo gyvavimo istoriją. Dabartinis „Subaru“ pardavimo rekordas Estijoje – 753 parduoti automobiliai 2011 metais – buvo viršytas dar net nepasibaigus šiems kalendoriniams metams.

Per rekordinį pardavimą daugiausia buvo parduota „Subaru“ legendinių krosoverių „Outback“, kurių drauge su panašaus modelio „Legacy“ spalio mėnesį buvo užregistruota 52 automobiliai. Neseniai pasirodęs kompaktiškasis krosoveris „Subaru XV“ nusileido labai nedaug – buvo parduoti 43 automobiliai.

„Neseniai atsitraukusi ekonomikos krizė vartotojus labai daug ko išmokė. Vietoj spontaniškų ir vien tik emocijomis pagrįstų sprendimų įsigyjant naują daiktą, pirkdami žmonės dabar kur kas geriau apsvarsto visas įmanomas galimybes. Visi nori priimti protingus ir apgalvotus sprendimus, kurie bėgant laikui nepraranda savo vertės. Todėl dabar stebime, kaip vis daugiau žmonių nusprendžia įsigyti „Subaru“ – automobilius, kurie yra puikiai pritaikyti mūsų klimato sąlygoms ir labai populiarūs tiek naujų, tiek naudotų automobilių sektoriuje,“ – aiškino Ringo Rahumeel, „Subaru Nordic AB“ Baltijos regiono vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos