„Subaru Forester“ paslaptis atskleista: pavadinime atsirado viena papildoma raidė

Penktosios kartos „Subaru Forester“ atrodo panašiai į savo pirmtaką, tačiau yra platesnis ir ilgesnis. Be to, šis Japonijos automobilių gamintojas naujame modelyje sumontavo hibridinę jėgainę. Todėl naujasis „Subaru“ variklis nuo šiol vadinsis „e-BOXER“. Tiesa, JAV rinkoje „Subaru“ hibridinės jėgainės jau keleri metai montuojamos į modelį XV.
„Subaru Forester“ ir „e-BOXER“ variklio premjera Ženevos automobilių parodoje
„Subaru Forester“ ir „e-BOXER“ variklio premjera Ženevos automobilių parodoje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Visos naujienos apie Ženevos automobilių parodą

Gamintojai Ženevoje teigė, kad tai – visiškai naujas „Subaru“ automobilis, sukonstruotas ant modulinės platformos („Subaru Global Platform“). Jis užtikrina aukštesnį saugumo lygį nei visi ankstesni „Subaru“ modeliai.

Tačiau, užbėgdamas įvykiams už akių, pasakysiu, kad pagrindinės problemos, dėl kurios „Subaru“ praranda pozicijas, gamintojai neišsprendė. Tai – individualizacijos galimybės. Jų Ženevoje pasigedau.

Pagrindinės problemos, dėl kurios „Subaru“ praranda pozicijas, gamintojai neišsprendė.

Gamintojai galvoja, kad pakanka esminių dedamųjų: gero pravažumo, ekologiško ir ekonomiško variklio, saugumo standartų. Taip, bet to negana.

Pastaruoju metu, suklestėjus SUV segmentui, pirkėjams vis mažiau rūpi 4x4 sistemos. Todėl apie 2/3 nuperkamų vadinamųjų miesto visureigių turi tik priekinį varantįjį tiltą. Tad „Subaru Forester“ rinkos žaidime netenka svarbaus kozirio, o naujų nesiūlo. Juk net „Renault“, „Škoda“, „Volkswagen“, KIA ir kiti konkurentai siūlo mažų mažiausiai kelias kėbulo ir stogo spalvų kombinacijas.

Kitaip tariant, pirkėjams suteikia to, ko šie nori – išskirtinumo ir emocijų. Todėl, nors „Subaru“ yra labiau visureigis, nei bet koks kitas SUV, konkurencinėje kovoje japonai pralaimi.

Kuo džiaugiasi „Subaru“

Nuo „Subaru Forester“ pasirodymo pradžios 1997 m. iš viso parduota per 3,8 mln. šių automobilių. Jis tapo perkamiausiu pasaulyje „Subaru“ modeliu. Naujasis „Forester“ bus trečias modelis, sukonstruotas ant modulinės „Subaru“ platformos, kuri praėjusiais metais labai prisidėjo prie „Impreza“ ir „XV“ rezultatų atliekant „Euro NCAP“ saugumo bandymus – jie pripažinti saugiausiais klasėje.

Ką pakeitė ar patobulino „Subaru“ inžinieriai? Naujasis „Forester“ tapo šiek tiek daugiau nei centimetru ilgesnis ir dviem centimetrais platesnis. Automobilis išsiskiria erdvesniu salonu. Taip pat minėtina didelė naujojo „Forester“ prošvaisa (220 mm), nors jo aukštis šiek tiek ir sumažėjo. 30 mm padidėjusi važiuoklės bazė užtikrina dar stabilesnį valdymą.

VIDEO: Pasižvalgykite po 89-ąją Ženevos automobilių parodą

Naujasis variklis: „Subaru e-BOXER“

Naujasis „Forester“ pristatomas su naujausiu „Subaru“ galios agregatu – „Subaru e-BOXER“. Šios technologijos pagrindas – 2 l tiesioginio įpurškimo opozicinis variklis, veikiantis kartu su elektriniu varikliu, integruotu „Lineartronic“ pavarų dėžėje (liaudiškai tariant, variatorius).

Naujasis „Forester“ galės nuvažiuoti apie 2 kilometrus varomas vien elektra. „e-BOXER“ galios agregatas komplektuojamas su 118,4 V sistema, kuri įkraunama važiavimo metu. Sistema padidina varančiųjų ratų galią 17 AG, o sukimo momentą – 65 Nm.

Lietuvoje naujasis „Forester“ pasirodys rudenį. Tuo pat metu bus pristatytas „Subaru XV“ su papildomai siūlomu „e-BOXER“ galios agregatu.

„Subaru Forester e-BOXER“

  • Ilgis: 4625 mm (+15)
  • Plotis: 1815 mm (+20)
  • Aukštis: 1730 cm (-5)
  • Važiuoklės bazė: 2670 (+30)
  • Prošvaisa: 220 mm
  • Variklis: 2 l 16 V DOHC tiesioginio įpurškimo opozicinis
  • Galia: 150 AG esant 5600–6000 aps./min.
  • Sukimo momentas: 194 Nm esant 4000 aps./min.
  • Elektrinis variklis: 16,7 AG, 65 Nm
  • Akumuliatorius: Ličio jonų, 118,4 V, 13,5 kWh
  • Transmisija: 7 pakopų „Lineartronic“
  • Pavaros sistema: simetriškoji visų varančiųjų ratų sistema

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis