„Labai džiaugiamės, kad „Subaru“ pagaliau patikslino informaciją apie laukiamą „Solterra“ modelį. Jis papildys mūsų turimą automobilių gamą, o tie, kas vertina pravažumą, komfortą, patikimumą ir saugumą, turės dar vieną pasirinkimo galimybę. Tai bus naujovė daugeliui „Subaru“ gerbėjų: iki šiol elektromobilių mes neturėjome, tačiau labai džiaugiamės, kad galėsime pasiūlyti tikrai labai konkurencingų techninių duomenų modelį. O kad „Solterra“ turės visas tas savybes, dėl kurių „Subaru“ gerbėjai mėgsta šio gamintojo techniką, net neabejojame“, – sako oficialiosios „Subaru“ atstovybės Lietuvoje, bendrovės „JMA centras“ generalinis direktorius Vykintas Kezys.
Gamintojai siekia, kad dabartiniai „Subaru“ vairuotojai ir šio prekės ženklo gerbėjai aiškiai jaustų, jog „Solterra“ yra grynakraujis „Subaru“, nors projektą bendromis pastangomis realizavo „Subaru“ ir „Toyota“. Naujos galimybės, kurias vairuotojams ir keleiviams siūlo elektromobiliai, sklandžiai derės su vertybėmis, įprastomis „Subaru“ bendruomenei. Aplinkai draugiškas modelis papildys dabar gaminamų „Subaru“ padidinto pravažumo automobilių kolekciją.
„Subaru Corp.“ vadovas Tomomi Nakamura, Tokijuje pristatydamas naująjį modelį, akcentavo, kad „Solterra“ pasiūlys vairuotojams tik ne tik aplinkai nekenksmingus sprendimus bei elektromobiliams būdingus privalumus, tačiau puoselės „Subaru“ vertybes bei identitetą“.
4 690 mm ilgio, 1 860 mm pločio ir 1 650 mm aukščio „Solterra“ bus tikrai erdvus visureigis. Ypatingą erdvę automobilio viduje užtikrins 2 850 mm atstumas tarp ašių (palyginimui, „Forester“ ratų „bazė“ yra 2 670 mm) ir kiti inžineriniai sprendimai. „Solterra“, kuri bus siūloma su „Subaru“ įprasta „Symmetrical AWD“ nuolatine visų varomųjų ratų sistema, nebijos prastesnių kelių ar aukštesnių kliūčių, nes modelio prošvaisa yra 210 mm. Jau ir iki šiol gaminamuose modeliuose esanti X-MODE sistema leis užtikrinti maksimalų pravažumą ir stabilumą.
e-SGP (e-Subaru Global Platform) platformos sprendimai (pavyzdžiui, po grindimis sumontuotos baterijos) leido užtikrinti puikų automobilio balansą, tradiciškai žemą svorio centrą ir stabilumą kelyje.
Gamintojai AWD versijai siūlo 218 AG elektrinius variklius – ašis suks du po 109 AG turintys agregatai. „Solterra AWD“ viena įkrova (pagal WLTC standartą) galėtų nuvažiuoti iki 460 km.
Pastaruoju metu tik pačius aukščiausius saugumo testų įvertinimus savo modeliams gaunantys „Subaru“ inžinieriai ir naujajame elektromobilyje įdiegė maksimaliai daug laiko išbandytų ir naujausių sistemų. Tad neabejojama, kad „Solterra“ saugumo testuose bus įvertinta maksimaliai aukštu balu ar žvaigždutėmis.