„Subaru Outback“ skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas

2021 m. saugumas ir toliau buvo ryškiausiai spindinti žvaigždė „Subaru“ logotipe. Po atliktų bandymų naujasis „Outback“ buvo įvertintas aukščiausiais balais už saugumą kelyje, rašoma pranešime.
„Subaru Outback“
„Subaru Outback“ / Gamintojo nuotr.

„Euro NCAP“ organizacija, susumavusi metų rezultatus, erdviajam „Subaru“ šeimyniniam automobiliui skyrė absoliučiai daugiausiai už saugumą pelnytų balų iš visų penkiomis žvaigždutėmis įvertintų automobilių.

„Euro NCAP“ pripažino „Subaru Outback“ saugiausiu 2021 m. bandytu automobiliu, kurio bendras vertinimo rezultatas siekia net 88,8 proc.

Ypač gerai „Subaru Outback“ pasirodė pagalbinių saugumo sistemų ir pažeidžiamų eismo dalyvių kategorijose. Tai kartu yra ir aukščiausias įvertinimas tarp visų automobilių klasių atliekant taikomus naujausius saugumo bandymus. Atliekant bandymus pažeidžiamų eismo dalyvių, tokių kaip pėstieji ir dviratininkai, apsaugos kategorijoje, „Outback“ surinko 84 proc. taškų, o už pažangiąsias pagalbines vairuotojo sistemas jis pelnė net 95 proc. taškų.

Šie įvertinimai tik patvirtina nuolatinį „Subaru“ siekį gaminti saugiausius automobilius pasaulyje.

Unikali pagalbinė vairavimo sistema „EyeSight“ buvo svarbus veiksnys, padėjęs „Outback“ didele persvara įgyti pranašumą abiejose kategorijose.

Pagalbinė vairavimo sistema „EyeSight“ ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema yra įtraukta į standartinę „Subaru“ automobilių komplektaciją.

Šie pasiekimai – 30 metų patirties, sukauptos nenuilstamai kuriant pažangias bei patikimas technologijas, rezultatas. Šios bendrovės pastangos sutelktos į vieną tikslą – gaminti saugiausius pasaulyje automobilius, galvojant ne tik apie vairuotojus ir keleivius, bet ir apie pėsčiuosius, dviratininkus ir kitus pažeidžiamus eismo dalyvius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis