Čia stabdžių trinkelių apkaba sumontuota iš vidinės stabdžių disko pusės, todėl pats diskas yra didesnio skersmens, o stabdymas – efektyvesnis.
Kadangi stabdyti elektromobilį įprastai naudojamas regeneracijos metodas (stabdant elektros varikliu, papildomai įkraunant ir akumuliatorių), įprasti plieniniai stabdžių diskai naudojami nedaug ir rūdija. Nauja nerūdijančio aliuminio stabdžių sistema leidžia to išvengti ir, kai stabdoma itin stipriai, užtikrina maksimaliai efektyvias stabdymo savybes.
Dėl didelio stabdžių disko paviršiaus pakanka iš dalies nedidelės trinkelių prispaudimo jėgos, kad būtų užtikrintas itin efektyvus stabdymas. Taip pat aliuminis yra itin laidus šilumai, todėl stabdymo metu atsirandantis karštis yra labai greitai pašalinamas ir stabdžiai neperkaista.
Iš lengvo metalo pagaminta sistema yra lengvesnė už įprastą ir užtikrina mažesnį rato svorį bei mažesnę neamortizuojamą masę. Galiausiai tokia sistema užtikrina kur kas lengvesnį ir greitesnį stabdžių trinkelių keitimą.
Be to, kitaip nei įprasti plieniniai diskai, stabdžių diskai iš aliuminio nedyla ir jų nereikia keisti – eksploatuojant keičiamos tik trinkelės. Iš vidinės pusės sumontuotos trinkelių apkabos yra itin lengvos, o tolygiai ašiai perduodama stabdymo jėga sumažina stabdžių keliamą triukšmą, kas yra itin svarbu važiuojant tyliu elektromobiliu.