„Carscoops.com“ atrado kompiuterines Kleber Silva sukurtas sportiškos „Dacia Sandero R.S.“ vizualizacijas, kuriose pateikiama interpretacija, kaip galėtų atrodyti pigus sportiškas hečbekas.
Vizualizacijose galima pamatyti, kaip blankus ir išskirtinių dizaino sprendimų neturintis „Dacia Sandero“, įgavęs keletą agresyvių elementų, galėtų tapti ryškiu ir sportišku automobiliu, kuris vairuotojams galėtų suteikti galimybę vairuoti azartišką hečbeką už sąlyginai nedidelę kainą.
Kurdamas šiuos eskizus, K. Silva panaudojo keletą elementų, kuriuos galima pamatyti sportiškame „Renault Megane R.S.“ modelyje. Pavyzdžiui, priekinis bamperis su trigubais žibintais apatiniuose kampuose ir galinis difuzorius su išmetimo anga per vidurį – didesnio ir brangesnio giminaičio atributai.
Norėdamas pabrėžti sportiškesnę „Sandero R.S.“ vizijos prigimtį, vizualizacijų kūrėjas pridėjo tokį elementą kaip siaura raudona linija besitęsianti per variklio aušinimo groteles, kuri prasideda ir baigiasi inkrustacija į priekinius žibintus. Gale – ne tradiciniai raudoni, bet pilki žibintai. Galiausiai, kėbului parinkta ryški aukso spalva, kuriai kontrasto suteikia juodas stogas ir apdaila durelių apačioje.
Jei gamintojas nuspręstų Europos vairuotojams pateikti sportiškesnę „Sandero“ versiją, automobilis tikriausiai neturėtų gausybės įmantrių elektronikos sistemų, dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės ir nesivaikytų Nurburgringo trasos įveikimo rekordų.
Vietoje to, „Dacia Sandero R.S.“ galėtų pasiūlyti mechaninę pavarų dėžę, standesnę važiuoklę ir efektyvesnę stabdžių sistemą. Po variklio dangčiu galėtų būti montuojamas 2,0 l darbinio tūrio variklis turintis 145 arklio galias. Toks automobilis nebūtų greičiausias tiesiojoje, bet galėtų suteikti daug gerų emocijų vingiuotuose keliuose – būtent tai ir yra „karštųjų“ hečbekų stichija.
Beje, ne viskas kalbant apie sportišką „Sandero“ versiją yra laužta iš piršto. Brazilijos rinkoje šiuo metu siūloma sportiškesnė šio modelio versija, kuri dėvi „Renault“ ženkliuką. Šis automobilis pasižymi būtent tokiomis techninėmis charakteristikomis, kurios įvardintos anksčiau.
Kodėl toks modelis nesiūlomas europiečiams? Konkretaus atsakymo nėra, tačiau netrukus viskas gali pasikeisti. 2012-aisiais pristatyta antroji „Sandero“ karta netrukus turėtų sulaukti pamainos ir naujasis modelis gali būti puikia priežastimi praplėsti versijų pasirinkimo sąrašą į jį įtraukiant sportišką versiją.