Pasak Susisiekimo ministerijos, naujoji kampanija gerokai skirsis nuo buvusių panašių projektų.
„Šįkart nuspręsta nebenaudoti žmonių bauginimo, rodant avarijas ir jų pasekmes, o įtikinti saugiai elgtis kelyje per praktinės naudos rodymą“, – teigia ministerija.
Pasak susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako, nuo šiol eismo dalyviams bus pabrėžiami teigiamo elgesio kelyje privalumai.
„Jei vairuoji kultūringai – išleidi mažiau pinigų baudoms, apsaugai save ir kitus. Jei paisai eismo taisyklių – esi harmoningame sambūvyje su gamta ir aplinka“, – pažymi viceministras.
Siekiant, kad kampanija būtų efektyvesnė, penktadienį pasirašytas Susisiekimo ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos, Policijos departamento ir Lietuvos automobilių direkcijos vadovų susitarimas dėl veiksmų koordinavimo vykdant saugaus eismo gerinimo priemones.
„Kelių institucijų bendradarbiavimas ir bendri veiksmai turėtų atnešti geresnių rezultatų. Pavyzdžiui, jei policija vykdys prevencinę akciją dėl atšvaitų naudojimo, mes tuo pat metu inicijuosime atšvaitų reklamos skleidimą per žiniasklaidą, skleisime informaciją viešose vietose, organizuosime švietėjiškus renginius“, – vieną iš būsimo bendradarbiavimo pavyzdžių nurodė R.Vaštakas.
Šiai akcijai, be kita ko, numatoma sukurti specialią interneto svetainę, informaciją taip pat planuojama viešinti socialiniuose tinkluose.