Kiekvienam bendrovės klientui bus pateikiamos automobilių istorijos ataskaitos, taip siekiant suteikti kuo daugiau informacijos apie perkamą transporto priemonę.
Transporto priemonės istorijos ataskaitoje parodoma, kokia informacija apie konkretų automobilį yra žinoma draudimo bendrovėse ir asociacijose, valstybiniuose registruose, techninių apžiūrų centruose bei kituose šaltiniuose.
Sustiprins pasitikėjimą
„Polizinginiai.lt“ automobilių pardavimo vadovas Justas Budrius įvardina, kad partnerystė su istorijos patikros platforma „carVertical“ dar labiau sustiprins pasitikėjimą tarp pirkėjo ir pardavėjo.
„Stengiamės, kad mūsų parduodamus automobilius įsigiję pirkėjai važiuotų su šypsena iki dienos, kada tuos automobilius parduos. Visus pirkėjus savo iniciatyva supažindinsime su mūsų parduodamų transporto priemonių istorija. Prekiaujame tik gerai prižiūrėtais automobiliais ir tuo pirkėjai gali įsitikinti patys“, – tvirtina automobilių pardavimo specialistas J. Budrius.
Reputacija ar pelno marža?
Skaidrumas yra vienas iš pamatinių šio verslo pagrindų. Tuo tarpu Lietuvos naudotų automobilių rinkoje vis dar pasitaiko atvejų, kada transporto priemonių pardavėjai net savo reputacijos kaina stengiasi išpūsti savo pelno maržą. Būtent todėl šalyje vis dar klastojamos automobilių ridos, maskuojami defektai.
Nuo to nukenčia pirkėjai. Aklai pasitikėję kiekvienu pardavėjo žodžiu kartais naudotą automobilį įsigiję vairuotojai jau po kelių kilometrų susiduria su transporto priemonės pirkimo metu nepastebėtomis problemomis. Apkartusias patirtis dažnai lydi laiko bei kantrybės reikalaujantys procesai dėl automobilio grąžinimo pardavėjui.
Ne pirma tokia partnerystė
„carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis akcentuoja, kad tokio pobūdžio partnerystės netolimoje ateityje tik dažnės, kol tai taps įprasta naudotų automobilių pirkimo praktika.
„Stengiamės plėsti savo paslaugas ne tik tarp privačių vartotojų, bet ir verslo segmente. Pavasarį pranešėme apie pirmą partnerystę ir precedentas, kada automobilio istorijos ataskaita rūpinasi ne pirkėjai, o pardavėjai parodė, jog skaidriai dirbančiam verslui tai yra ne tik naudinga, bet ir reikalinga“, – tvirtina automobilių rinkos ekspertas M. Buzelis.
2018 metais veikti pradėjusi platforma „carVertical“ automobilių istorijos ataskaitas teikia 25 skirtingose šalyse. Sistemoje jau surinkta informacijos apie daugiau nei 75 mln. automobilių.