„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Svajonių universalas: „Audi S4 Avant“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4,7 sek., o bagažinės talpa 505 l

Prabėgus vos trims mėnesiams po naujos, jau penktosios kartos „„Audi“ A4“ debiuto, gamintojas pristato šių modelių padidintos galios versijas – „„Audi“ S4“ sedaną ir „S4 Avant“ universalą. Greitų ir galingų automobilių mėgėjams „„Audi““ siūlo 260 kW galią, iki 100 km/val. spurtą vos per 4,7 sek., lengvai atpažįstamą dizainą bei tokios klasės automobiliams sunkiai pasiekiamą energinį efektyvumą. Automobilis pirmą kartą pristatomas Frankfurto automobilių parodoje.
„Audi S4“
„Audi S4“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

3.0 TFSI variklis - lengvas, galingas ir ekonomiškas 

Po variklio gaubtu lengvai burzgia visiškai naujas benzininis V6 variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina. 3.0 TFSI indeksu pažymėtas agregatas išvysto 260 kW (354 AG) pajėgumą, o jo 500 Nm maksimalus sukimo momentas pasiekiamas 1300-4500 aps./min. intervale. Su tokiu motoru „„Audi““ S4 100 km/val. greitį pasiekia per 4,7 sek. Maksimalus elektroninėmis priemonėmis ribojamas greitis siekia 250 km/val. 

Pagal NEDC metodiką nustatytos vidutinės degalų sąnaudos neviršija 7,4 l benzino 100 km kelio, CO2 tarša - maždaug 170 g/km

Pagal NEDC metodiką nustatytos vidutinės degalų sąnaudos neviršija 7,4 l benzino 100 km kelio, CO2 tarša - maždaug 170 g/km. Nors ir praeitos kartos „Audi“ S variklis nepasižymėjo aukštais sąnaudų ir taršos parametrais, naujasis 3.0 TFSI daug ekonomiškesnis, efektyvesnis ir ekologiškesnis už pirmtaką.

Naujos konstrukcijos aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisija pasižymi aukštu perjungimo efektyvumu ir užtikrina greitą bei sklandų pavarų keitimą, nerodo būdingo aikštingumo, dažnai stebimo spontaniško pavarų perjungimo metu, kai važiuojama pasirinkus dinamišką sportinį vairavimo stilių.  Visais atvejais, kai tik įmanoma, įjungiamas degalus taupantis režimas. Ratus suka „quattro“ visų ratų pavara. Įprastomis važiavimo sąlygomis užsiblokuojantis centrinis diferencialas 60 proc. sukimo momento skiria galinei ir 40 proc. - priekinei ašiai. Priklausomai nuo kelio dangos ir eismo sąlygų, maksimalus priekinei ašiai tenkantis sukimo momentas gali siekti 70 proc.  o galinei ašiai - iki 85 proc.

Veržlus dinamiškumas

Naujasis „Audi“ S4 ir S4 „Avant“ puikiai pasirengę bet kokiems kelio iššūkiams – tiek, regis, nesibaigiančiam kalnų serpantinui, tiek ir lenktynių trasai. Dideliu greičiu važiuojant greitkeliu S4 pasižymi neprilygstamu stabilumu. Visus šiuos privalumus įgalina naujoviškos konstrukcijos penkių šarnyrų nepriklausoma priekinių ir galinių ratų pakaba, tiksliai suvaldanti visas automobiliui važiuojant susidarančias skersines ir išilgines jėgas. Visi ratų pakabos ir elektromechaninio vairo stiprintuvo mazgai pagaminti iš lengviausių tokioms dalims įmanomų lydinių. Papildomai galima užsisakyti nuo važiavimo greičio priklausantį adaptyvinį vairo stiprintuvą.  

„Audi“ S4 ir S4 „Avant“ standartiškai komplektuojami su 18 colių lengvo lydinio ratlankiais ir 245/40 padangomis

„Audi“ S4 ir S4 „Avant“ standartiškai komplektuojami su 18 colių lengvo lydinio ratlankiais ir 245/40 padangomis. Papildomai galima užsisakyti 19 colių ratlankius.

Dizainas spinduliuoja sportiškumą

Naujasis „Audi“ S4 traukia žvilgsnį veržliu ir naujovišku, tačiau atpažįstamu išorės dizainu. Priekinėje dalyje tradiciškai dominuoja „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės ir bamperis su masyviomis oro įsiurbimo kiaurymėmis. Visą kėbulą, ypač apatinę jo dalį, puošia pilki ir chromo spalvos antdėklai.

Pagrindiniai šoninės dalies akcentai – aptakios formos veidrodėlių korpusai ir akcentuoti slenksčių antdėklai. Galinį bamperį puošia juodos spalvos korinės struktūros grotelės, „Audi“ S šeimynai būdingas difuzorius ir keturi sudvejintos sportinės išmetimo sistemos atvamzdžiai. Tuščio „Audi“ S4 masė - 1630 kg. S4 „Avant“ universalas sveria 1675 kg.

Neprilygstamas stilius

Erdvus penkiavietis salonas džiugina aukšta medžiagų ir surinkimo kokybe bei puikia garso izoliacija. S serijos sportinės sėdynės aptrauktos įdomiai suderintų spalvų natūralios odos apmušalais. Priekinės sėdynės su integruota galvos atrama ir viduriniame atlošo segmente sumontuota masažo funkcija. Kaip įprasta S serijos modeliuose, salone vyrauja juoda spalva. Prietaisų skydelis ir durelės papuoštos aliuminio spalvos dekoratyviniais elementais. Salone gausu S4 emblemų – jos įspaustos sėdynių atlošuose, iškaltos ant apsauginių slenksčių antdėklų, kurie tamsiuoju paros metu apšviečiami papildomomis lemputėmis. 

Borto kompiuterio pradinis ekranas taip pat papuoštas S4 logotipu.

S4 sedanas turi erdvią 480 l talpos bagažinę. S4 „Avant“ bagažinė siekia 505 l, o nulenkus galinių sėdynių atlošus padidėja iki 1510 l.

Elektroninės pramogos

„Audi“ S4 valdymo sistemos šerdis - MMI sąsaja. Ji gali būti valdoma net trimis būdais: balso komandomis, daugiafunkcinio vairaračio mygtukais ir centrinėje konsolėje esančiomis valdymo priemonėmis. Pasirinkus aukštesnės arba aukščiausios klasės „MMI navigation plus“ automagnetolą su navigacine sistema, atsiranda galimybė MMI sąsają valdyti 8,3 colio jutikliniu ekranu ir naujoviškos konstrukcijos daugiafunkciniu valdikliu.

„MMI navigation plus“ - neatsiejama MIB modulinės informacijos ir pramogų sistemos dalis. Joje pritaikyti patys moderniausi pramogų ir informacinių technologijų sprendimai, kokius tik įmanoma šiuo metu įdiegti automobilyje.

„Audi“ S4 ir S4 „Avant“ sumontuotas „Audi connect“ internetinių paslaugų prieigos įrenginys, užtikrinantis galimybę jungtis prie interneto greitaeigiu mobiliuoju LTE ryšiu ir, esant reikalui, galintis automobilyje suformuoti Wi-Fi belaidžio tinklo prieigos tašką. Visa tai suteikia galimybę keleiviams naršyti internete naudojantis savo turimais iOS ir „Android“ mobiliaisiais įrenginiais.

Išmaniosios mobilios programėlės suteikia galimybę ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams savo planšetiniais kompiuteriais arba išmaniaisiais telefonais valdyti kai kurias automobilio pramogų sistemos funkcijas: įjungti radijo imtuvą, reguliuoti garso stiprumą, pasirinkti atkuriamą garso įrašą ir pan. Neprilygstamus garso pojūčius užtikrina „Bang & Olufsen“ aukštos klasės 3D ervinio garso sistema.

Naujieji S modeliai keliuose pasirodys 2016 m. pradžioje. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“