Skandinaviškas iki kaulų smegenų „Volvo XC90“ neleis supainioti jo su jokiu kitu automobiliu. Ant sėdynių – Švedijos motyvai, automobilio žibintuose – mitinio Toro kūjis. Centrinėje konsolėje – skandinaviškas minimalizmas, kur visos funkcijos sutalpintos į lietimui jautrų ekraną ir vos kelis mygtukus.
„Volvo XC90“ taip pat neturės didesnių nei 4 cilindrų variklių. Ar dėl to nukentėjo modelio galia? Nei kiek.
Greičiausias „Volvo XC90“ iki 100 km/val. įsibėgės per 6,4 sek. ir išvystys 400 AG bei 640 Nm. Kaip tai įmanoma su keturių cilindrų varikliu? Pasitelkiant elektrą. Tokią galią išvystysiantis XC90 yra hibridas, turintis 4 cilindrų 320 AG išvystantį benzininį variklį bei 80 AG elektros motorą. Visureigis gali būti įkraunamas iš rozetės ir vien elektra įveikti 40 kilometrų. Neblogos ir T8 ženklą ant užpakalinės dalies turėsiančio modelio degalų sąnaudos bei CO2 emisija. 60 gramų kilometrui – šis rodiklis ne tik įleis du variklius turintį XC90 į visų miestų centrus, bet ir leis išvengti didelių ekologijos mokesčių registracijos proceso metu.
Galingiausias dyzelinis variklis taip pat nepėsčias. 225 AG ir 470 Nm – visa tai pasitelkus 4 cilindrų, 2 litrų darbinio tūrio variklį bei porą turbinų. Vidutinės jo degalų sąnaudos yra 6 l/100 km, o tai – geriausias galios bei ekonomijos santykis didelių visureigių klasėje.
Transmisijų srityje „Volvo“ mano priešingai – kuo daugiau, tuo geriau. Į visus XC90 bus montuojama 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė.
„Volvo“ jau paskelbė XC90 kainas Didžiojoje Britanijoje, kur versija su D5 varikliu kainuos nuo 45 tūkst. svarų (199 tūkst. Lt). Lietuvoje automobiliai turėtų kainuoti panašiai.
Pirmieji XC90 į šalį atkeliaus kitų metų vasario-kovo mėnesiais.