Tokiais skaičiais patikėti sunku, bet švedai tikina sukūrę šį tą nepakartojamo. Stulbinančio. Neįtikėtino. Ir beprotiškai galingo. Penkių litrų darbinis tūris, aštuoni cilindrai, išdėlioti V forma, elektrinis variklis ir štai – turime hibridą, išvystantį vieną megavatą galios. Dar prieš penkis metus hibridai buvo asocijuojami tik su degalų ekonomija bei „Toyota Prius“, tačiau pastaraisiais metais situacija keičiasi radikaliai.
„Porsche 918“, „McLaren P1“ yra supergalingi hibridiniai automobiliai, kuriems 400 km/val. greitis nėra riba, o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. per mažiau nei tris sekundes – vienas juokas. Tačiau „Koenigsegg“, bent jau „ant popieriaus“, yra visa galva aukščiau.
ompanijos atstovai automobilio pristatymo metu teigė, kad „One:1“ iki 400 km/val. įsibėgės per maždaug 20 sekundžių.
Kompanijos atstovai automobilio pristatymo metu teigė, kad „One:1“ iki 400 km/val. įsibėgės per maždaug 20 sekundžių. Mintyse nusikeiki ir pagalvoji, kad koks praėjusio dešimtmečio superautomobilis „Ferrari F360“, kuris jau yra labai greitas, per tiek laiko pasiekia kiek daugiau nei 200 km/val.
Kitas dalykas, skambantis ne ką mažiau stebuklingai – ką „Koenigsegg“ padarys su padangomis? 400 mm plotis turbūt nebus riba. Priešingu atveju šis švedas bus garsus kaip galintis per keturias sekundes iki sprogimo susvilinti naujų padangų komplektą.
Ne mažiau įdomus aspektas – maksimalus greitis. 440 km/val. ir daugiau – tiek turėtų pasiekti „One:1“. To visiškai užtenka aplenkti dabartinį Guinnesso rekordo savininką „Bugatti Veyron Super Sport“ ar pseudo rekordininką „Hennessey Venom“.
Pabaigoje liūdnesnė žinia – „Koenigsegg One:1“ nerasite jokiame „Koenigsegg“ pardavimų salone. Visi šie modeliai (netgi šeši) buvo parduoti likus kelioms savaitėms iki oficialaus jo pristatymo. Patiklūs pirkėjai.