Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šveicarų kūrinys – per 72 sekundes įkraunama elektromobilio baterija

Nauja Šveicarijos startuolio „Morand“ sukurta akumuliatorių technologija leis pasiekti, kad elektromobilių (EV) akumuliatoriai būtų įkraunami per trumpesnį laiką, nei reikia pripildyti benzinu varomo automobilio baką.
Elektromobilis
Elektromobilis / 123rf.com nuotr.

Naujoji technologija, leidžianti įkrauti elektromobilio bateriją vos per 72 sekundes, yra hibridinė sistema, kurioje naudojama tradicinių baterijų ir ultrakondensatorių technologija.

Nauja hibridinių akumuliatorių technologija

Amerikos naftos instituto duomenimis, vidutinis laikas, per kurį transporto priemonės varomos vidaus degimo varikliu (VDV) savininkas pripildo baką, yra dvi minutės. Nauja elektrinių hibridinių akumuliatorių sistema, vadinama eTechnology, šį laiką sutrumpina beveik perpus, o tai reiškia, kad ji gali tapti puikiu katalizatoriumi populiarinant elektromobilius.

Kitas „eTechnology“ pranašumas, anot startuolio „Morand“, yra tai, kad ji taip pat gali pasiūlyti daug ilgesnę tarnavimo laiką nei ličio jonų baterijos, tradiciškai naudojamos elektromobiliuose.

„Morand“ įkūrė buvęs F1 pilotas ir komandos vadovas Benoît Morand, kuris atliko lemiamą vaidmenį kuriant „Hope Racing Oreco 01 Hybrid“ – pirmąjį hibridinį prototipą, startavusį 24 valandų Le Mano lenktynėse daugiau nei prieš dešimt metų. Bendrovės tikslas – pritaikyti automobilių lenktynėms sukurtas energijos technologijas kasdieniams sprendimams, kurie gali padėti pereiti prie energijos.

Startuolis teigia, kad bandymų metu jo eTechnology sprendimo prototipas sugebėjo įkrauti baeriją iki 80 procentų tik per 72 sekundes, iki 98 procentų per 120 sekundžių ir 100 procentų per 2,5 minutės (iki 900 A/360 kW). Bendrovė taip pat teigia, kad „Geo Technology“ atliko nepriklausomus bandymus.

Mažesnių transporto priemonių ir elektrinių dviračių įkrovimas per trumpą laiką

Nors tokio trumpo laiko akivaizdžiai nepakaks didesnėms nei 100 kWh akumuliatorių baterijoms, „Morand“ teigia, kad jis puikiai tinka mažiems miesto automobiliams, tokiems kaip „Citroën Ami“, kurio baterija yra viso labo 5,5 kWh. Ši technologija taip pat gali būti naudinga dronams ir elektriniams dviračiams.

„Morand“ apskaičiavo, kad, pavyzdžiui, e-dviratį su 6 Ah baterija būtų galima įkrauti per šešias minutes mažesne 3,2 kW galia naudojant šią naują technologiją. Tai galėtų žymiai paskatinti e-dviračių naudojimą, sumažinti priklausomybę nuo atsarginių baterijų pirkimo ir padaryti elektroninius dviračius perspektyvesniu pasirinkimu daugeliui žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais