„Lietuvoje įstatymu buvo pakankamai laisvai numatyta pavėžėjimo paslauga, bet aiškėja tam tikri trūkumai ir šie pakeitimai pagrinde padaryti, įvertinant FNTT pastabas“, – Vyriausybės posėdyje trečiadienį sakė R.Masiulis.
Anot Susisiekimo ministerijos Kelių transporto skyriaus specialisto Mariaus Pakėno, taip siekiama užtikrinti taksi ir pavėžėjimo įmonių klientų saugumą.
„Keleivių vežimas yra aukštesnės rizikos grupės veikla. Dėl to norint užtikrinti keleivių saugumą, siūloma būtent toks variantas“, – Vyriausybės posėdyje sakė M.Pakėnas.
Pasak ministerijos, toks vairavimo stažas pasirinktas atsižvelgiant į Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, kuris nurodo, kad pradedančiuoju vairuotoju laikomas asmuo, įgijęs teisę vairuoti A, A1, A2, B, B1 kategorijos motorinę transporto priemonę ir turintis vairavimo stažą iki dvejų metų.
Taip pat numatyta, kad prieš kelionę sutarta kaina jo metu negalės kisti. Taip, anot ministerijos, siekiama atskirti taksi ir pavėžėtojų paslaugas ir išvengti sukčiavimo atvejų, kai norima pasinaudoti taksi paslaugomis, tačiau atvyksta pavėžėtojas.
Taip pat numatyta, kad prieš kelionę sutarta kaina jo metu negalės kisti. Taip, anot ministerijos, siekiama atskirti taksi ir pavėžėtojų paslaugas ir išvengti sukčiavimo atvejų, kai norima pasinaudoti taksi paslaugomis, tačiau atvyksta pavėžėtojas.