Šis konceptas tai ne tik dar vienas naujas „Volkswagen“ modelis, tai gamintojo žingsnis į ateities viziją. Jau 2022 m. šie elektriniai automobiliai išriedės į gatves, o 2025 m. gamintojas žada išleisti ir autonominę šio modelio versiją atitinkančią ketvirtą lygį.
„ID. Buzz“, priklausomai nuo baterijų pasirinkimo, galės nuvažiuoti nuo 300 iki 600 kilometrų, o iki 80 proc. automobilis pasikraus per 30 minučių.
„Volkswagen“ atstovė spaudai Baltijos šalyse Aleksandra Kostyukovich teigė, kad dar prieš šio modelio pasirodymą miestų gatvėse, „Volkswagen“ jau 2020 m. pristatys kelis elektrinius modelius, kurie atitiks dabartinius „Golf“ modelius, tačiau šie bus pagaminti specialiai „ID.“ šeimai ir sukurti būti elektriniais. Lietuvoje jau 2019 m. bus priimami užsakymai hečbekui ID. NEO.
Nauja platforma leis sutaupyti ir sumntuoti didesnę bateriją
Gamintojas specialiai šios kartos automobiliams sukūrė itin modernią ir elektromobiliams pritaikytą MEB (vok. Modularer Elektrobaukasten) platformą, kurią kuriant daug dėmesio buvo skiriama elektriniams varikliams ir baterijų padėčiai automobilyje.
„Pagrindinės priežastys, kodėl žmonės mieliau perka vidaus variklius turinčius automobilius, nei elektromobilius – įkrovos stotelių trūkumas, nuvažiuojamo atstumo riba ir pripažinkime, elektromobiliai yra išties brangūs. Galbūt mes neišspręsime įkrovos stotelių problemos, tačiau naujieji „ID.“ automobiliai galės nuvažiuoti nuo 300 iki 600 kilometrų. Pirkėjui beliks pasirinkti kokios sudėties automobilio jis nori.
Taip pat, labai svarbu yra tai, kad naujoji platforma leis sulyginti įprastų automobilių ir elektromobilių kainas, todėl pastarieji pirkėjams tams labiau prieinami“, – gamintojo planais dalinosi A.Kostyukovich.
Gamintojo atstovė pasakojo, kad iki 2020 metų visos „Volkswagen“ atstovybės bus atnaujintos ir turės greitos įkrovos stoteles. O iki 2025 m. bus išleisti 23 nauji „ID.“ šeimai priklausantys modeliai. Tam gamintojas investuos net 6 milijardus eurų.
Modernūs centrai moderniems automobiliams
Kaip pirmas žingsnis modernumo link, trečiadienį Taline taip pat atidarytas ir modernus „Volkswagen“ aptarnavimo ir pardavimų centras.
„Viskas keičiasi, todėl keičiasi ir „Volkswagen“. Mes siekiame, kad ateityje pirkėjai galėtų nesirūpinti automobilio aptarnavimu, nes tuo pasirūpins pats gamintojas. Visi naujieji automobiliai bus gaminami su galimybe Wi-Fi ryšiu atstovams perduoti informaciją apie atsiradusius gedimus ar privalomąjį automobilio aptarnavimą, todėl vairuotojui beliks tik pasitikrinti savo elektroninį paštą, kur bus persiųsta visa svarbi informacija“, – pristatymo metu kalbėjo Justas Nekrošius, „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse.