Tačiau tik 5,5 tūkst. lt. kainuojantys nauji modeliai nepateisina ambicingų Indijos gamintojo lūkesčių, tuo tarpu kuriant šį modelį, jie buvo beveik garantuoti savo sėkme.
ForeignPolicy.com teigia, jog net po trejų gamybos metų, „Nano“ metiniai pardavimai atrodo tiesiog juokingai. „Tata“ per vieną mėnesį tikėjosi parduoti 20-25 tūkst. tokių modelių, tačiau vien rugpjūčio mėnesį iš jų nupirko tik 1200 „Nano“. Tuo tarpu indų tikslas per metus parduoti po 250 tūkst. modelių, palyginus su pardavimais per visus trejus gamybos metus atrodo labai naiviai. Nuo 2008-ųjų jie pardavė tik 129 tūkst. tokių automobilių.
Tas pats šaltinis priduria, jog net ir sparčiai besivystančiose šalyse šis modelis neturi jokios paklausos: pagrindinė „Tata Nano“ problema – pigumas bei primityvumas. Labai mažai žmonių ieško būtent tokių automobilių. Gamintojas teigia, jog dabar jie ruošia naują reklamą, kuri bus rodoma per nacionalinę vietos televiziją. „Tata“ atstovas taip pat pridūrė, jog net 90 procentų „Nano“ savininkų yra patenkinti savo automobiliais.
Taigi, galbūt nevykusiu šio modelio pavadinti ir negalima, tačiau aišku tai, jog „Tata“ tokios revoliucijos, kaip padarė „Model T“ automobilis, nesukels.