Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Tata Pixel“ yra dviejų durų „Nano“ versija, varoma trijų cilindrų, 1.2 litro darbinio tūrio ir 60 arklio galių turinčio variklio. „Pixel“ motoras įtaisytas gale, o galinius ratus suka su penkių pavarų transmisijos pagalba.
„Tata“ grupės vadovas Ratan Tata teigia, kad „Pixel“ yra skirtas pakeisti taip ir nepasirodžiusį Europos rinkoje koncepcinį „Nano Europa“ modelį. Pagrindinis jų skirtumas – Europai skirtas „Nano“ turėjo keturias duris, o „Pixel“ turi tik dvejas, pakeliamas į viršų (įdomus dalykas, kiek „atlaikys“ tokios durys – jų lankstai gauna kur kas daugiau apkrovų negu paprasti, tad turi būti pagaminti ypač kokybiškai. Tačiau „Tata“ teigia, kad „Pixel“ kaina per daug nesiskirs nuo „Nano“ 3 tūkst. JAV dolerių).
Pats „Pixel“ yra vos trijų metrų ilgio (250 mm trumpesnis už „Nano“) ir turėtų sverti apie 750 kg. CO2 emisija, anot „Tata“, neturėtų siekti triženklės ribos, t.y. ji bus mažesnė nei 100 g/km.
R.Tata taip pat sako, kad „Tata“ Indijoje nepatiria jokių anksčiau prognozuotų sunkumų – nors gamybos pradžioje šis modelis ir buvo perkamas lėčiau, nei buvo planuota, dabar jo pardavimai pasiekė apie 9 tūkst. vienetų per mėnesį. Tačiau „Tata“ nori daugiau – tikimasi, kad per 2011 metus tik Indijos rinkoje leidžiamų „Nano“ bus nupirkta 200 tūkst. vienetų.
2011 03 14
„Tata“ planai Europoje ir Indijoje – optimistiški
Indijos automobilių gamintojas „Tata“, prieš kelerius metus nustebinęs pasaulį, išleisdamas vos 3 tūkst. JAV dolerių kainuojantį „Tata Nano“ automobilį, skirtą tik Indijos rinkai, kuria planus užkariauti ir Europos rinką. Ginklas šiam tikslui – „Tata Pixel“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą