Taupo laiką
Automatizuota sistema apjungia 12 „Melga” autoservisų didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje bei Utenoje. Pasak „Melga” prekybos direktoriaus Tado Kuliešiaus, rezervacija internetu buvo sukurta atsižvelgiant į klientų lūkesčius: „Paprastas ir greitas internetinės registracijos procesas leidžia jiems planuoti savo laiką ir jo sutaupyti – patikrinti keleto padalinių užimtumą, pasirinkti reikiamą autoservisą bei tikslų patogiausią registracijos laiką užtenka keleto paspaudimų.”
Tikslų laiką galima pasirinkti toms paslaugoms, kurių trukmę galima numatyti iš anksto: automobilio patikrai, kompiuterinei diagnostikai ar techninio aptarnavimo paslaugoms (tepalų ir filtrų keitimui, ratų suvedimui, kondicionieriaus pildymui, dezinfekcijai ir t.t.). Dėl savo specifikos ir skirtingų galimų gedimų tikslus laikas detalesnio meistro įvertinimo reikalaujančioms paslaugoms (pavyzdžiui, važiuoklės, stabdžių sistemos ar elektros įrangos remontui) nematomas – pasirenkamas tik pageidaujamas laikas. Tuomet padalinio darbuotojai operatyviai susisiekia su klientu, pasitikslina detales ir patvirtina rezervaciją.
Optimizuoti procesai – operatyvesnis aptarnavimas
Pasak autoservisų tinklo atstovų, tokia sistema, kurioje matomas visų padalinių užimtumas, leidžia reguliuoti klientų srautus, optimizuoti autoservisų darbą ir operatyviau aptarnauti klientus. Taip pat – matuoti darbuotojų našumą ir darbo vietos produktyvumą. Visame autoservisų tinkle su sistema dirba virš 40 autoserviso priėmėjų, vadybininkų, sistema vieningai veikia esant 100 autošaltkalvių ir 100 skirtingų fizinių darbo vietų (keltuvai, padangų montavimo staklės, stabdžių patikros stendai ir kt.). „Sistema veikia atsižvelgiant į kiekvieno padalinio specifiką – fizinių darbo vietų ir esamą darbuotojų skaičių“, – pasakoja „Melga” prekybos direktorius Tadas Kuliešius.
Išbandė padangų keitimo piko metu
Jis pažymi, kad įdiegta sistema jau pasiteisino. „Metas, kai vairuotojai keičia padangas, visiems autoservisams – vienas intensyviausių laikotarpių. Pavasarį, padangų keitimo sezono metu, klientams pristatyta rezervacijos internetu sistema iškart pateisino tiek mūsų, tiek klientų lūkesčius. Sulaukėme didelio aktyvumo ir susidomėjimo internetine rezervacijos sistema, ir kur kas mažiau skambučių norint užsiregistruoti telefonu (lyginant su praėjusiais metais) “, – tikina T.Kuliešius.
Apskritai, tiek techninė automobilio priežiūra, tiek netikėtas gedimas vairuotojams gali sukelti nemažai streso. „Mūsų tikslas – kuo mažiau rūpesčių klientui dėl automobilio remonto. Tobulėjame ne tik kurdami informacines sistemas, bet ir nuolat keldami aptarnavimo kokybę, darbuotojų kvalifikaciją. Tai – svarbiausi faktoriai norint suteikti visapusišką, klientų lūkesčius viršijantį aptarnavimą ir aukščiausios kokybės paslaugas“, – prideda T.Kuliešius.