Pats karščiausias hečbekas iš visų pastaraisiais metais pasirodžiusių karštųjų hečbekų. „Ford Focus RS“ turi 2,3 litro „Ecoboost“ variklį, kuris 350 AG per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę siunčia į visus ratus.
Visų varančiųjų ratų sistema – išmani. Ji iki 70 proc. galios gali perduoti į galinę ašį, o ji tą galią geba iki 100 proc. paskirstyti kiekvienam ratui. „Ford“ aštriausiame savo modelyje įtaisė Drift režimą, kuris kontroliuoja galią, tenkančią kiekviena ratui taip, kad automobiliu būtų galima palaikyti kontroliuojamą šoninį slydimą. Su šiuo automobiliu driftinti gali bet kas.
100 km/val. greitį „Focus RS“ pasiekia per 4,7 sekundės ir gali įsibėgėti iki 266 km/val.
Automobilį pristato vienintelis oficialus „Ford“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“ (www.ford.lt).
Variklis | „Ecoboost“, benzininis su turbina |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 350/ 257,4/ 6000 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 440/ 2000-4500 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. | 4,7 |
Maksimalus greitis, km/h | 266 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 10.0/6.3/7.7 |
Pigiausio modelio kaina, Eur | 36770 |
Pristatomo automobilio kaina, Eur | 40973 |
Lizingo mėnesio įmoka Šiaulių banke* |
391 |
*Detalų bendros kredito kainos metinės normos skaičiavimo pavyzdį rasite čia.
Daugiau apie šį modelį skaitykite „Autoplius“ naujų automobilių kataloge.
Taip pat skaitykite: Du skirtingi „Ford“: kada „Focus RS“ yra geriau nei „Mustang“?