„Tesla“ 2021 metais pateikė beveik milijoną elektromobilių

Ar tokį tempą kompanija išlaikys ir šiais metais – kitas klausimas. „Tesla“ sėkmingi pardavimai 2021 metais tęsėsi iki pat metų pabaigos. Kompanija atskleidė, kad 2021 metais pateikė 936 172 elektromobilius, iš kurių apie 308 600 – ketvirtajame ketvirtyje. Nors magiškasis milijono skaičius, kurio kompanija galbūt tikėjosi, nepasiektas, trūko nedaug — ir dvigubai daugiau nei 499 550, kuriuos „Tesla“ klientams pateikė 2020 metais.
Lietuvos kelių policijos tarnybai perduotas automobilis TESLA
„Tesla“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Praėję metai nebuvo puikūs „Model S“ ir „Model X“. Šių, aukštesnės klasės, elektromobilių pateikta mažiau nei pusė 2020 metų lygio, 24  964 vietoje 57  039. Tačiau tai nebuvo visiškai netikėta, nes daugelis klientų norėjo (arba turėjo) laukti atnaujintų S ir X, kuris nebuvo tiekiami iki pat pavasario, kaip ir energingieji „Plaid“ variantai.

Klientams pristatytų automobilių skaičius svarbus, turint omenyje automobilių pramonę pakirtusį lustų trūkumą ir netgi privertusį „Tesla“ kai kuriuos elektromobilius pateikti be USB portų. Kompanija taip pat nusiteikusi augti, planuodama „Cybertruck“ paleidimą 2022-aisiais ir paleisti naujus fabrikus Austine ir Berlyne.

„Tesla“ 2021-ieji nebuvo tolygūs, pasitaikė produktų vėlavimų (tarp kurių „Cybertruck“ ir „Semi“), kainų augimo ir automobilių atšaukimų, tarp kurių ir įvykęs gruodį su puse milijono elektromobilių dėl kameros ir bagažinės trūkumų. Didėja nerimas, kad „Tesla“ gali prislėgti surinkimo kokybės problemos. Ir tai dar neatsižvelgiama į konkurentų keliamą grėsmę — „Tesla“ teks rungtis su „Ford F-150 Lightning“, „Cadillac Lyriq“, „Mercedes EQA“ ir kitais garsių pavadinimų elektromobiliais.

Kol kas Elono Musko pozicija gera, bet rinka gali greitai pasikeisti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis