„Tesla“ atskleidė, kaip dažnai dega jų automobiliai: sunku lyginti su įprasta statistika

Kai tik elektromobiliai pradėjo populiarėti, buvo daug kalbama apie jų saugumą. Ar tokias dideles baterijas turintys automobiliai nekentės nuo labai dažnų gaisrų? Nauji „Tesla“ duomenys rodo, kaip dažnai dega markės elektromobiliai.
„Tesla Model X“ po avarijos užsidegė
„Tesla Model X“ po avarijos užsidegė / „Scanpix“/AP nuotr.

„Tesla“ tokius duomenis renka, kad žinotų silpnąsias savo automobilių vietas. Be to, tokia statistika padeda nuraminti žmones, kurie vis dar prisimena laikus, kai atjungdavo savo garaže palikto automobilio akumuliatorių.

2012-2020 metais surinkta statistika rodo, kad „Tesla“ automobiliai dega kas 205 milijonus mylių (330 mln. km). Ši statistika nuolat gerėja, bet niekada nebuvo labai prasta. Tiesą sakant, JAV institucijų duomenimis, automobilis šalyje dega kas 19 milijonų mylių (30,5 mln. km). Gaisrai bet kuriuo atveju yra labai reti, bet „Tesla“ automobiliai dega daug rečiau nei kiti.

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad „Tesla“ vis dar yra labai jaunas gamintojas. „Tesla“ automobilių yra nedaug ir jie yra pakankamai jauni – tik vėliau sužinosime, ar senstančių elektromobilių gaisrų rizika yra didesnė. Tačiau dabar atrodo, kad elektromobiliai yra labai saugūs.

Be to, ši statistika (visi paminėti skaičiai) apima visus duomenis, įskaitant padegimus, išplitusius garažų ir kitų mašinų gaisrus. Taigi, bent jau kol kas „Tesla“ elektromobiliai pasižymi visai maža gaisro rizika.

Automobiliai užsidega dėl įvairių gedimų. Dažnai automobilių gaisrus sukelia trumpieji jungimai, įvykstantys dėl drėgmės, gamybos defektų ar net graužikų kaltės. Elektromobiliai su savimi vežasi mažiau degių skysčių. Be to, jiems nereikia tiek daug oro, todėl varantieji mazgai gali būti gerai užsandarinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis