„Tesla“ jau anksčiau kūrė judesio jutiklius automobiliams. 2018 metais „Tesla“ pristatė judesio jutiklius „Model S“ ir „Model X“ automobiliams. Tačiau jie buvo skirti apsaugai nuo vagysčių – jutikliai pastebėtų, jei automobilis yra keliamas ant sunkvežimio. Tačiau naujieji jutikliai, kurie bus montuojami salone, turi visai kitą paskirtį.
Elektromobilių kūrėją šiurpina istorijos apie automobiliuose paliktus vaikus. Nepatyrę tėvai mano, kad nieko nenutiks, jei kūdikį porai minučių paliks automobilyje, kol patys nubėgs į parduotuvę.
Tos pora minučių virsta pusvalandžiu, per kurį temperatūra automobilio salone pakyla iki pavojingos ribos. Geriausiu atveju praeiviai išdauš langą, blogiausiu – vaikas mirs. Tokių nelaimių yra buvę gerokai daugiau nei norite įsivaizduoti.
„Tesla“ judesio jutikliai salone pastebėtų, kad automobilis nėra tuščias ir suteiktų galimybę informuoti vairuotoją programėle ir net automatiškai sumažinti temperatūrą automobilyje. Įdomu tai, kad šie jutikliai yra pagrįsti radaro technologija, o ne kameromis ar spaudimo jutikliais sėdynėse. Sistemą sudaro keturi siųstuvai ir trys imtuvų antenos. Naudojamos milimetrinės bangos, todėl vaiko ar netgi šuns nepaslėps kokia antklodė ar kitos kliūtys.
Tačiau ne viskas taip paprasta. „Tesla“ pirmiausia turi gauti Federalinės komunikacijos komisijos leidimą montuoti radarus salone. Šis procesas tikriausiai užtruks iki rudens pabaigos.
Kasmet vien JAV automobiliuose nuo perkaitimo žūsta 50 vaikų. Ne visi jie buvo „Tesla“ automobiliuose. Tačiau bent kelias gyvybes ši technologija tikrai išsaugos.