Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesla Cybertruck“ atkeliauja: E.Muskas paaiškino, kodėl tokia keista kėbulo išvaizda

Kai 2019 metais pasirodė „Tesla Cybertruck“ prototipas, buvo galima paskaityti įvairių nuomonių. Kietas, galingas ir funkcionalus pikapas atrodo negražiai, bet gal futuristiškai ir unikaliai? Ir ar „Tesla“ nepakeis jo dizaino iki gamybos datos? Kad ir ką manote jūs, „Tesla Cybertruck“ gamyba prasidės jau visai netrukus. Tiesa, šiokių tokių pokyčių yra.
Tesla Cybertruck
Tesla Cybertruck / Tesla nuotr.

„Tesla Cybertruck“ – tai 5,9 metrų ilgio pikapas su nerūdijančio plieno kėbulu, ilgu uždengiamu krovinių skyriumi ir įspūdingomis bekelės įveikimo charakteristikomis. Priklausomai nuo modelio, „Tesla Cybertruck“ iki 100 km/val. įsibėgės per 3-6,5 sekundes. Vienu įkrovimu „Cybertruck“ įveiks 400-800 km. Be to, jo baterijų energiją bus galima panaudoti įvairiems įrankiams įkrauti ar stovyklavimo įrangai.

Elonas Muskas neseniai atskleidė, kad „Cybertruck“ jau yra paruoštas gamybai – jo kūrimo ir testavimo etapas yra užbaigtas. Tai reiškia, kad pirmieji pikapai, kaip ir buvo planuota, pirkėjus tikriausiai pasieks dar šiais metais. Ir bent jau išoriškai turėtų atrodyti taip, kaip atrodė tas prototipas.

Pagrindinė priežastis, kodėl „Cybertruck“ atrodo taip „futuristiškai“, yra ne dizainerių tingumas (tą dizainą kūrė 5 žmonės), o Elono Musko noras naudoti ypatingai kietą nerūdijantį plieną, kuris netinka štampavimui. Taigi kėbulo formas reikia išlankstyti ir jos negali būti per daug apvalios. Tas nerūdijantis plienas nebijo įbrėžimų ar net smūgių kūju. Tiesą sakant, jis netgi turėjo būti konstrukcijos dalimi.

Įprastas automobilis turi rėmą, prie kurio tvirtinamos atskiros detalės – sparnai, durelės, kapotas ir t.t. Didžiąją tvirtumo ir standumo dalį automobiliui suteikia tas rėmas, o štai išorinės kėbulo detalės, nors ir yra svarbios aerodinamikai ir smūgių sugėrimui, svorio nelaiko. Tuo tarpu „Cybertruck“ turi egzoskeletą – tai, ką matote išorėje, yra ir jo pagrindinė konstrukcija.

Bent jau taip buvo skelbiama. Dabar, kaip praneša Insideevs.com, „Cybertruck“ krovinių kėbulas bus liejamas. Elonui Muskui labai patinka išlieto kėbulo idėja – jis norėtų taip gaminti visus automobilius. Tačiau didžiausias jo turimas liejimo presas siekia tik 5000 tonų – to pakanka tik galinei „Tesla Model Y“ konstrukcijai išlieti. Muskas teigia, kad „Cybertruck“ krovinių kėbului reikės 7200 tonų preso. Bet kuriuo atveju, jei ta dalis bus išliejama, greičiausiai egzoskeletas ten neveiks, kaip buvo prognozuojama anksčiau.

Ir tai yra normalu. „Cybertruck“ buvo pristatytas 2019 metais, sukurtas – dar anksčiau. Per tą laiką gamybos technologijos pasikeitė ir „Tesla“ į tai reaguoja. Lieka tik palaukti ir pažiūrėti, ką tai reiškia egzoskeletui ir kitoms pažadėtoms inovacijoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų