Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesla“ darbuotojai prisipažino: „Mes naudojame izoliacinę juostą, norėdami sutvarkyti „Model 3“ automobilius“ – kai kuriuose automobiliuose trūksta varžtų ir kitų detalių

Dėl agresyvių gamybos planų „Tesla“ darbuotojai privalėjo naudoti izoliacinę juostą ir taip sutvirtinti plastikines elektromobilių dalis. Taip pat darbuotojai privalėjo dirbti bendrovės laikinai pastatytoje palapinėje, kurioje įrengė gamybos liniją ir taip buvo siekiama pagreitinti gamybos apimtis, praneša „CNBC“.
„Tesla“ gamykla Tilburge
„Tesla“ gamykla / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Nors keli darbuotojai patvirtino, kad jie naudojo įprastą izoliacinę juostą, siekdami sutvarkyti iškilusius trūkumus, ir netgi „CNBC“ žurnalistams pateikė įrodymus (nuotrauka) – „Tesla“ neigia, jog tai iš tikrųjų vyksta jų gamyklose.

„Pranešimai yra klaidinantys, jie neatspindi mūsų gamybos praktikos ir to, ką reiškia dirbti „Tesla“ gamyklose“, – „CNBC“ teigė „Tesla“ atstovas spaudai.

Darbuotojai teigė, kad jie ne tik naudojo izoliacinę juostą, bet ir kai kurie automobiliai nuo gamybos linijų nuriedėjo be reikalingų varžtų, veržlių ir kitų smulkių detalių. Jei tai tiesa – tokios žinios nieko gero nežada. Ateityje tokių automobilių atsilaisvinusios jungtys gali sukelti rimtų problemų.

Užuot tikrinusi kiekvieną „Model 3“ elektromobilį specialioje kameroje ir į jį iš visų pusių apipurškusi vandeniu, „bendrovė tiesiog pagreitino gamybą ir nusprendė atlikti paprastą vandens nutekėjimo testą, o ne tikrinti kiekvieną automobilį atskirai“.

„Kiekvieną kartą, kai automobilis pradeda streikuoti, nukrenta detalė ar po mėnesio pradeda neveikti elektros sistema – tai kenkia prekės ženklui, – teigė vyresnysis automobilių tyrimų kompanijos „Gartner“ direktorius Mike’as Ramsey’is. – Tikėtina, kad po tokių dalykų klientas nepirks kito „Tesla“ automobilio.“

Per pastaruosius keletą metų „Tesla“ turėjo daugybę iššūkių ir viename „CBS“ interviu Elonas Muskas yra sakęs, kad spręsti juos „buvo gyvenimo arba mirties klausimas.“

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Tesla Model 3“
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Tesla Model 3“

„Model 3“ elektromobilis 2017–2018 metais buvo pagrindinis arklys, kuris tempė visą „Tesla“ vežimą. Tačiau bendrovė užsibrėžė tokius ambicingus tikslus, kad negebėjo jų pasiekti – automobilių pristatymo terminai atėjo ir praėjo, o pirkėjai pradėjo širsti, kad laiku negauna savo užsakytų elektromobilių.

2017-aisiais pasirodė ir gana šokiruojančios informacijos apie darbuotojų sąlygas „Tesla“ gamyklose. „The Gurdian“ rašė apie tai, kad gamyklos darbuotojai dažnai patiria įvairius nudegimus, didžiulį stresą ir bijo dėl savo saugumo.

„Mačiau kaip žmonės tiesiog atsijungia, krenta ant grindų ir lieka gulėti be sąmonės, – teigė tuometinis „Tesla“ gamybos technikas Jonathanas Galescu. – O jie mums liepia dirbti toliau, nors tie žmonės guli ant grindų.“

Šių metų sausį „Tesla“ atleido 7 proc. savo darbuotojų ir toks veiksmas santykių tarp bendrovės ir jos darbuotojų tikrai nepagerino.

Kovo mėn. „Tesla“ padavė į teismą keturis buvusius kompanijos darbuotojus ir juos apkaltino komercinės informacijos pavogimu ir pardavimu.

Nepaisant visų šių sunkumų, „Tesla“ ir toliau laikosi. „Mes stengiamės sukurti kuo saugesnę, sąžiningesnę ir įdomesnę darbo aplinką. Mums yra nepaprastai svarbu, kad darbuotojai kasdien atėję į darbą žvelgtų pirmyn“, – teigė „Tesla“ atstovas spaudai.

„Tesla“ per gegužės–birželio mėn. (III ketvirtį) iš viso pagamino 87 048 elektromobilius ir pirkėjams pristatė 95 200 „Model S/X“ ir „Model 3“ elektromobilių. Tai yra rekordinis ketvirtis. Tačiau kokia to kaina?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais