Tai, kad „Tesla“ gamins pikapą iš tikrųjų net nelabai stebina. Kiekvienas gamintojas, kurio tapatybė nėra susieta su vienos rūšies automobiliais, gali kurti įvairias mašinas. Juolab, kad „Tesla“ yra amerikietiška bendrovė, o amerikiečiai dievina pikapus. Jau ne vieną dešimtmetį perkamiausių automobilių viršūnėse karaliauja pikapai – niekas negali aplenkti karaliaus „Ford F-150“. Taigi Muskas nusprendė jam bent jau mesti pirštinę. Ir be reikalo. „Cybertruck“ bus sėkmingas, bet negali būti „Ford F-150“ konkurentu.
Tingiai nubraižytas „Cybertruck“ dizainas patinka daugybei žmonių, kurie net nesako, kad jis gerai atrodo. Jie naudoja tokius žodžius kaip „futuristinis“, „aštrus“ ir „įsimintinas“. Visa tai buvo galima pasiekti sukuriant ir unikaliai gražų dizainą – jei nori būti kitoks nei dabartiniai pikapai, nebūtinai turi būti baisesnis. Dizainą galima kritikuoti net jei pikapą mėgstate – galima prašyti pakelti dizaino lygį, pripažįstant, kad „Cybertruck“ yra pažangiausias pikapas rinkoje. Kita vertus, „Cybertruck“ turi daugybę gerbėjų ir tai yra puiku – šios technologijos turi būti populiarios. Jei tik „Tesla“ nekartotų nesąmonių, jog „Cybertruck“ keis pikapų rinką.
Beje, „Cybertruck“ stiklas, kaip teigia Muskas, dužo dėl anksčiau atlikto smūgio kūju. Bandant durelių tvirtumą įskilo apatinė stiklo dalis, tai pažeido jo konstrukcinį vientisumą ir jis paprasčiausiai tapo per silpnu visiškai atlaikyti mestą metalinį rutulį. Laminuoti šoniniai stiklai, gali būti, yra dar viena prasta dizaino idėja, nes per juos dažnai gelbėjami automobiliuose po avarijų įstrigę žmonės. Tikriausiai prisimenate tas pamokas, kad jei jūsų automobilis pateks į vandenį, reikia daužti šoninį stiklą.
Kaip rodo šis gudriai nufilmuotas vaizdo įrašas, „Cybertruck“ yra sunkesnis už F-150 (bandymas nieko daugiau neįrodo). Sumanus operatoriaus darbas pabrėžė tą įkalnę, tačiau net ne tai svarbu. Kodėl „Cybertruck“ turėtų tempti F-150? Kas parduos savo pikapą, kad įsigytų „Cybertruck“?
Nepagalvokite neteisingai. Priklausomai nuo pasirinktos versijos „Cybertruck“ gali vilkti 3400, 4536 arba net 6350 kg sveriančius krovinius, o jo 2 metrų ilgio krovinių skyrius gali priimti 1588 kg sveriančius krovinius – tai yra puikūs rodikliai.
Tačiau kam jie rūpi? Amerikietiški pikapai, tokie kaip F-150 yra skirti darbui. Tegul jie dažniausiai važinėja tušti, bet daugybė jų yra kasdien prikraunami įrankiais, mediena, baldais, metalinėmis detalėmis. „Cybertruck“ dizainas išduoda, kad būti kitokiam buvo svarbiau nei būti naudingam – kai prie F-150 krovinio galima prieiti iš 3 pusių, „Cybertruck“ krovinių kėbulas bus prieinamas tik tiesiai iš galo.
Subraižėte savo pikapo krovinių kėbulą? F-150 net nežino, kad tai gali būti problema – kai pro storą sintetinės dangos sluoksnį pradės matytis metalas, kreipkitės, kad danga būtų atnaujinta. Į pikapo galą netelpa didelis lakštas faneros? Kraukite ant jo viršaus – F-150 neturi nuožulnaus krovininių kėbulo, prie kurio viršaus nebūtų galima nieko tvirtinti.
Vėlgi, tai nėra „Cybertruck“ trūkumai. Jei jums patinka jo dizainas – tegul. Problema ta, kad Muskas pasakoja apie galimybę įkrauti įrankius ar net prisijungti prie integruoto oro kompresoriaus. Tie, kurie naudoja įrankius, savo F-150 į „Cybertruck“ nekeis.
O štai aktyvaus laisvalaikio mėgėjams „Cybertruck“ tinka neblogai. Kai (ne „jei“) kas nors imsis gaminti aksesuarus, pamatysite ir palapinę, ir lauko virtuvę, ir gal net kokį darbastalį. Elektriniai dviračiai, motociklai ir keturračiai taip pat galės būti vežama šio protingo pikapo gale. „Cybertruck“ turi vietą, turi pirkėjų, ir turi dizaino gerbėjų.
Tiesa, ne tiek, kiek F-150. Pikapų rinka yra viena konservatyviausių ir labiausiai ištikimų savo mėgstamoms markėms. Pokalbiai „Ford“ prieš „Dodge“ prieš „Chevrolet“ yra kupini aistros, nes kiekvieno dalyvio tėtis vairavo to paties modelio pikapą. Ir kai „Cybertruck“ gerbėjai sako, kad visi pikapai atrodo vienodai, jie nesupranta, kad taip jie atrodo dėl funkcionalumo – šis dizainas buvo ištobulintas per kelis dešimtmečius.
Pažvelkite į šį F-150. Plokščias stogas, plokščias krovinių kėbulo viršus, plokščia nosis ir plokščias galas. Visa tai – dėl funkcionalumo. Norint, šis pikapas galėtų tempti ir puspriekabę (tereikėtų papildomo krovinių skyriuje montuojamo tvirtinimo taško). Kai „Cybertruck“ bus dažytas, galėsite pamiršti ir jo neperšaunamą kėbulą – F-150 važiuos ten, kur „Cybertruck“ savininkai nenorės pasirodyti.
Didelės rankenos, kurias lengva sugriebti ir dėvint pirštines, dideli, stiprūs ir lengvai keičiami bamperiai, atidaromas galinis kabinos stiklas. Visa tai buvo sukurta stebint, kaip šiuos pikapus naudoja statybininkai, ūkininkai ir tiesiog laisvę mylintys namų savininkai. Juos taip pat stebėjo ir kiti gamintojai. Štai jums ir atsakymas, kodėl jums atrodo, kad visi pikapai atrodo vienodai. Visi virtuviniai peiliai atrodo vienodai dėl tos pačios priežasties.
Vėlgi, tai nereiškia, kad „Cybertruck“ yra bevertis. Jis yra net labai vertingas. Prie pikapo vairo jis pasodins dar daugiau žmonių, tegul jiems svarbiau statusas, technologijos ir būti pirmiems.