Nors yra daugybė „Model Y“ elektromobilių savininkų, kurie džiaugiasi savo transporto priemonėmis, tačiau yra ir tokių, kurie žeria priekaištus.
Kokios problemos kamuoja „Model Y“? Na, nieko per daug rimto – stiprūs dažų defektai, kreivai pritvirtintos apdailos detalės, įlinkimai salono apdailoje ir netinkamai priveržti komponentai. Ir tai yra gana lengvai išsprendžiami trūkumai, tačiau dalis žmonių yra labai nepatenkinti, grąžina elektromobilius ir siekia susigrąžinti pinigus.
Viskas yra logiška ir suprantama, tačiau aiškėja, jog „Tesla“ tokiuose pirkėjų veiksmuose įžvelgia piktnaudžiavimo apraiškų.
Kaip praneša „Auto Motor und Sport“, „Tesla“ oficialiai atnaujino elektromobilius įsigyjantiems žmonėms taikomas sąlygas ir štai kokia pagrindinė žinutė:
„Kai grąžinsite savo transporto priemonę, grąžinimo procesas bus baigtas ir neliks galimybės jį atšaukti. Šiuo metu mes negalime kaip nors kitaip palengvinti automobilio keitimo proceso.
Jei nuspręsite užsisakyti kitą transporto priemonę, jūs, galbūt, 12 mėnesių negalėsite įsigyti tos pačios apdailos, tačiau bet kuriuo metu galėsite įsigyti kitą transporto priemonę su skirtinga apdaila.
Visgi, jei bus nustatyta, kad piktnaudžiavote šia įmonės politika arba elgiatės nesąžiningai, 12 mėnesių jums bus draudžiama pirkti bet kokią „Tesla“ transporto priemonę.“
„Tesla“ formuluotės yra ganėtinai abstrakčios ir lieka laisvės interpretacijai, kas gi tas „nesąžiningas elgimasis“? Ar „Youtube“ paviešinta kritiška nuomonė apie „Model Y“ trūkumus patenka į šio termino rėmus?
Iš kitos pusės, tokį „Tesla“ sprendimą galima suprasti ir iš dalies pateisinti – situacija piktnaudžiaujančių žmonių visada yra. Ir tikėtina, kad naujoji tvarka tokius asmenis kiek sutramdys, juolab, kad šios „Tesla“ sąlygos galios tiek JAV, tiek Europoje ir tikėtina, jog ir kitose pasaulio rinkose.
„Auto Motor und Sport“ kreipėsi į „Tesla“, norėdami sužinoti daugiau detalių apie naująją tvarką ir kaip ją pakomentuotų pati kompanija, tačiau kol kas atsakymo nesulaukė.