Tačiau nepagalvokite, kad „Tesla“ tiesiogiai naudosis klientais tam, kad jie padėtų gaminti automobilius bei pagerintų produkciją. Šios išplėstos ekskursijos po gamyklas paprasčiausiai suteiktų „Teslos“ klientams bei savininkams praktinės patirties, ką reiškia gaminti vieną iš šio prekės ženklo modelių.
„Galvojame apie siūlymą išplėsti ekskursijas po „Tesla“ gamyklas, kur jūs galėtumėte padėti surinkti automobilio dalį bei suvokti, kaip viskas vyksta. Aš žinau, kad mano vaikui tai būtų labai patikę“, – apmąstydamas idėją E.Muskas skelbė „Twitter“.
Nusipirk „Teslą“ – susikonstruok bamperį
Nesunku nuspėti, kodėl pastaraisiais metais ekskursijos po gamyklas tapo tokios populiarios tarp automobilių gamintojų visame pasaulyje. Jų metu leidžiama klientams pamatyti, kaip gaminamos transporto priemonės, o tai jų savininkams suteikia neįkainojamos patirties.
Būtų nuostabu padėti kurti savo tikro automobilio dalį gamybos linijoje, tačiau E.Muskas teigia, kad taip daryti būtų per sunku.
„Būtų keblu, tačiau galbūt“, – sako jis.
Atsižvelgiant į šimtų „Tesla“ klientų srautą, bandymai kurti jų pačių automobilius labai greitai gali tapti sudėtingi.
Turbūt nuodugniausią patirtį iš visų dabartinių automobilių gamintojų suteiktų „Chevrolet“. „Corvette Engine Build Experience“ programa kainuoja 5000 JAV dolerių, jos metu „Corvette Z06“ ir „ZR1“ savininkai gali padėti surinkti savo V8 variklį prižiūrint patyrusiam „Chevrolet“ variklių surinkimo technikui.
Parengė Gintarė Krugelytė.