„Tesla“ vadovas Elonas Muskas teigia, kad jie pasiekė rekordą ir dabar „Model S“ yra „greičiausias 4-rių durų automobilis Laguna Seca trasoje“. Įdomu ir tai, kad šiuo „Model S“ bandymu buvo ne tik pasiektas naujas rekordas, bet ir tuo pačiu originaliai pristatyta naujoji „Plaid Powertrain“ (transmisija) ir naujo tipo „važiuoklės prototipas“. Be to, paaiškėjo ir daugiau detalių dėl bandymo pagerinti Niurburgringo trasos rekordą.
Elonas prieš keletą dienų pranešė, kad ketina su „Model S“ elektromobiliu pagerinti Niurburgringo trasoje (Vokietijoje) užfiksuotą „Porsche Taycan“ rekordą.
Į šį pareiškimą suragavo ir „Porsche“. Klausas Zellmeris, „Porsche Cars North America“ prezidentas ir vadovas „CNET“ pareiškė, kad „gerbiame visus, kurie bando ten [į Niurburgringą] nuvykti ir pabandyti tai padaryti. Mes mėgstame varžytis.“
Ir ką gi į tai „Tesla“? Elonas teigia, kad „Model S“ jau yra Niurburgringe, tačiau testavimo dar teks šiek tiek palaukti, nes „mums reikia kruopščiai peržiūrėti ir sureguliuoti "Model S", siekiant užtikrinti saugumą Niurburgringo trasoje ir ypač Flugplatz sektoriuje.“
Jei Vokietijos trasa turės kiek palaukti, tai „Laguna Seca“ trasoje (Kalifornijoje) „Tesla“ tik ką išbandė „Model S“.
„Laguna Seca“ trasa pastaraisiais metais tapo gana populiari vieta, kurioje išbandomi elektromobiliai, ir per praėjusius metus greičiausio elektromobilio prizą pelnydavo vis kitas automobilis.
Iš pradžių standartinis „Model 3 RWD“, tada „Model 3 Performance“, vėliau įsijungė „Jaguar“ su savuoju „I-Pace“ ir pagaliau „Tesla Model S P100D“.
Tiesa, dar geresnį laiką pademonstravo elektromobilių startuolis „Lucid Air“, tačiau jų automobiliai yra bandymų etape, tad rekordas priklausė „Tesla Model S P100D“ – 1 min. ir 43 sekundės.
Dabar šį rekordą pagerino patobulintas „Model S“ elektromobilis ir „Tesla“ teigia, kad jis vietoje „Ludicrous Powertrain“ turi naują „Plaid Powertrain“ transmisiją ir naujo tipo „važiuoklės prototipą“.
Su naujos versijos „Model S“ elektromobiliu „Tesla“ pasiekė „Laguna Seca“ trasos rekordą, kuris dabar yra 1:36.555 ir tai yra „greičiausias 4-urių durų sedanas“.
Lyginant su „Tesla Model S P100D“, tai yra didelis pasiekimas, bet daugiausiai smalsumo kelia toji „Plaid Powertrain“ transmisija ir „važiuoklės prototipas“. Apie juos iki šiol nieko negirdėjome ir neaišku kada šie techniniai sprendimai bus naudojami „Tesla“ elektromobiliuose.
Elonas Muskas tik patvirtino, kad „greitai“ bus paviešinta daugiau informacijos ir „Plaid Powertrain“ transmisija bei „važiuoklės prototipas“ bus naudojami „Model S“, „Model X“ ir naujajame „Roadster“.
„Taip. Plaid Powertrain maždaug po metų bus pradėta gaminti ir diegiama S, X ir Roadster modeliuose. Tačiau jos neturės Model 3 ir Model Y. Ji bus brangesnė nei dabar mūsų naudojama transmisija, bet pigesnė, lyginant su konkurentais.“