„Tesla“, „Lucid“, „Uber“ ir kiti vienija jėgas: sieks, kad iki 2030 m. keliuose matytume vien tik elektromobilius

28 elektromobilių pramonės įmonės, įskaitant tokius gigantus kaip „Tesla“, „Lucid“ ir „Uber“, suvienijo jėgas ir sukūrė naują organizaciją, vadinamą ZETA, kurios tikslas, kad iki 2030 metų 100 proc. automobilių rinkos užimtų elektromobiliai.
Įkrovimo lizdas
Įkrovimo lizdas / Gamintojų nuotr.

Keletas šalių jau skelbia apie planus leisti vairuoti tik elektromobilius. Pavyzdžiui, Kalifornija įgyvendino planą uždrausti naujų benzinu varomų transporto priemonių pardavimą iki 2035 metų.

Dabar 28 įmonės, užsiimančios elektromobilių verslu, išsikėlė dar didesnį tikslą: iki 2030 metų lengvųjų, vidutinių ir sunkiųjų automobilių sektoriuose matyti 100 proc. elektra varomas transporto priemones.

Šios įmonės sukūrė nulio išmetamųjų teršalų asociaciją (angl. Zero Emission Transportation Association, ZETA), siekdami tikslo JAV nacionaliniu lygmeniu.

Joe Brittonas, 15 metų dirbęs JAV Senate, paskirtas ZETA vykdomuoju direktoriumi. Jo teigimu, automobiliai yra vieni pagrindinių oro teršėjų, tad ZETA organizacija yra pasiruošusi tą pakeisti.

ZETA organizacijoje vienijasi šios įmonės: ABB, „Albemarle Corporation“, „Arrival“, „ChargePoint“, „ConEdison“, „Copper Development Association Inc.“, „Duke Energy“, „Edison International“, „Enel X“, „EVBox“, „EVgo“, „Ioneer“, „Li-Cycle“, „Lordstown Motors“, „Lucid Motors“, „Piedmont Lithium“, „PG&E Corporation“, „Proterra“, „Redwood Materials“, „Rivian“, „Siemens“, „Southern Company“, SRP, „Tesla“, „Vistra“, „Volta“, „Uber“, WAVE.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis