Norintieji iš anksto užsakyti šį masinei rinkai skirtą modelį, kuris buvo pristatytas prieš maždaug savaitę ir kurio gamyba bus pradėta tik kitąmet, moka 1 tūkst. JAV dolerių užstatą, kurį galima bet kada susigrąžinti.
Taigi per savaitę „Tesla“ uždirbo 325 mln. JAV dolerių – daugiau negu per 2010 metais surengtą pradinį viešą akcijų platinimą (IPO), per kurį įmonė pritraukė 226 mln. JAV dolerių.
Pagaminusi ir pardavusi visus šiuos iki šiol užsakytus automobilius, įmonė gaus maždaug 14 mlrd. JAV dolerių įplaukas.
„Susidomėjimas naujuoju modeliu išplito visiškai natūraliai“, – parašė įmonė savo tinklaraštyje.
Pigiausias „Tesla“ modelis
Naujasis modelis bus pigiausias dabartiniame „Tesla“ asortimente: penkiaviečio automobilio kaina prasideda nuo 35 tūkst. JAV dolerių. Šis automobilis be įkrovimo gali nuvažiuoti beveik 350 kilometrų. Iki 96 kilometrų per valandą šis automobilis įsibėgėja vos per 4 sekundes.
Penkiaviečio automobilio kaina prasideda nuo 35 tūkst. JAV dolerių.
„Tesla“ asortimente šiuo metu yra du modeliai – sedanas „Tesla Model S“, kuris JAV rinkoje kainuoja 75–105 tūkst. JAV dolerių, ir „crossover“ tipo modelis „Tesla Model X“, kurio kaina prasideda nuo 80 tūkst. JAV dolerių.
Sulaukusi tiek užsakymų, „Tesla“ turės didinti gamybos pajėgumus. 2015 metais įmonė pagamino tik kiek daugiau nei 50 tūkst. automobilių, kurių dauguma buvo „Model S“ – perkamiausias elektromobilio modelis pasaulyje. Tuo tarpu įmonės vadovas Elonas Muskas yra sakęs, kad įmonė užsibrėžė tikslą iki 2020 metų gamybą padidinti iki 500 tūkst. automobilių per metus.
2015 metais „Tesla“ patyrė beveik 890 mln. JAV dolerių grynuosius nuostolius, kuriuos lėmė išlaidos naujų modelių kūrimui.