Įmonė pranešė, kad automobiliams, kurie bus užsakyti po 2017 metų sausio 1 dienos, bus skirta įkrovimo greitojo įkrovimo stotelėse kreditų maždaug 1 tūkst. mylių. Išnaudoję šiuos kreditus, savininkai turės mokėti mokesčius. O automobilius, kurie bus užsakyti arba parduoti iki sausio 1 dienos imtinai, tebebus įmanoma įkrauti nemokamai.
Mokesčių dydžio „Tesla“ nenurodė, tačiau pareiškė, kad įkrauti automobilį kainuos mažiau negu užpildyti panašaus benzininio automobilio baką.
Išsamią informaciją apie mokesčius įmonė žada paskelbti vėliau šiais metais. Ji sako, kad laikui bėgant kainos gali keistis. Jos taip pat priklausys nuo regioninių elektros energijos kainų.
Tai reiškia, kad 35 tūkst. JAV dolerių kainuojančio „Model 3“, kurio gamybą numatoma pradėti 2017 metų antrąjį pusmetį, nebus galima nemokamai įkrauti. „Tesla“ duomenimis, nuo gegužės mėnesio 1 tūkst. JAV dolerių užstatą už „Model 3“ sumokėjo 373 tūkst. žmonių.
Prieš sausio 1 dieną (imtinai) užsakyti arba parduoti nauji automobiliai pirkėjams turi būti pristatyti iki balandžio 1 dienos. Priešingu atveju jie taip pat negalės nemokamai įkrauti savo automobilių.
„Tesla“ visame pasaulyje yra įrengusi 734 įkrovimo stoteles, kuriose automobilis per pusvalandį gali būti įkrautas tiek, kad galėtų nuvažiuoti 170 mylių atstumą. Tuo tarpu 30 amperų viešojoje įkrovimo stotelėje per pusvalandį automobilį galima įkrauti tik 10 mylių atstumui, pažymi įmonė savo svetainėje. Jungtinėse Valstijose įkrovimo stotelės įrengtos visoje šalyje, tačiau daugelis jų sutelktos gyvenamuosiuose centruose rytų ir vakarų pakrantėse.
Stotelės buvo įrengtos siekiant sudaryti galimybę elektromobiliu įveikti didelius atstumus.
Pasak „Tesla“, sprendimas atsisakyti nemokamo įkrovimo jai leis plėsti savo greitojo įkrovimo stotelių tinklą.