Vienintelis dalykas, ribojantis galimybes juos gaminti dabar, yra baterijos elementų prieinamumas.
„Pagrindinė priežastis, kodėl mes nepagreitinome naujų produktų gamybos, pvz., „Tesla Semi“, yra ta, kad mes paprasčiausiai neturime tam pakankamai baterijų elementų“, – sakė E.Muskas.
E.Muskas pridūrė, kad įmonė tikisi turėti pakankamai baterijų, kai tik pradės gaminti 4680 baterijų paketą, kurį ji sukūrė vadinamuoju „biskvito“ dizainu, leidžiančiu gauti daugiau energijos tankio, kuris lemia didesnį nuvažiuojamą atstumą.
„Tesla Semi“ naudos penkis kartus daugiau baterijų, nei automobilis, tačiau vilkikų neparduosi penkis kartus daugiau nei automobilių, todėl mums būtų ganėtinai brangu gaminti „Tesla Semi“ dabar, – pasakė E.Muskas. „Bet mums bus prasminga tai padaryti, kai tik galėsime pašalinti baterijų gamybos apribojimus.“
Šis suvaržymas rodo tą pačią išvadą dėl galimybės „Tesla“ sukurti furgoną, pridūrė E.Muskas, o apribojimo panaikinimas taip pat leis „Tesla“ tęsti šios transporto priemonės kategorijos plėtrą, sakė jis.
„Tesla“ turi didelių planų „eksponentiškai“ padidinti baterijų gamybą, siekdama, kad iki 2022 m. būtų sukuriama 200 gigavatvalandžių per metus. Tikslas, kad iki tų metų būtų galima pagaminti apie 40 proc. (su būsimais proceso patobulinimais) to kiekio.