Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesla“ siekia pritraukti 1,15 mlrd. JAV dolerių kapitalo „Model 3“ gamybai

Jungtinių Valstijų elektromobilių gamybos kompanija pranešė apie planus pritraukti 1,15 mlrd. JAV dolerių kapitalo, kuris padėtų didinti šiemet rinkoje pasirodysiančio automobilio „Model 3“ gamybos apimtis.
„Tesla Model 3“
„Tesla Model 3“

„Tesla“ ketina investuotojams pasiūlyti 250 mln. JAV dolerių vertės paprastųjų akcijų bei 750 mln. JAV dolerių vertės konvertuojamų vekselių. Investuotojams taip pat bus suteikta galimybė per 30 dienų dar papildomai įsigyti iki 15 proc. siūlomų vertybinių popierių.

Vienas iš „Tesla“ įkūrėjų ir jos vadovas Elonas Muskas pats nupirks naujųjų akcijų už 25 mln. JAV dolerių, nurodoma kompanijos pranešime.

Jame sakoma, kad gautomis lėšomis ketinama „stiprinti įmonės balansą ir dar labiau sumažinti riziką, susijusią su sparčia verslo plėtra dėl „Model 3“ paleidimo į rinką, o taip pat nukreipti lėšas bendriems įmonės tikslams“.

„Model 3“ gamybą ketinama pradėti liepą ir pamažu didinti gamybos apimtis, kad per savaitę būtų pagaminta iki 5 tūkst. šio modelio automobilių. Amerikoje šis modelis kainuos 35 tūkst. JAV dolerių, kas yra gerokai mažiau už pirmuosius S ir X elektromobilio modelius.

Paskutinį praėjusių metų ketvirtį „Tesla“ vėl baigė nuostolingai, nors kompanijos apyvarta ir padidėjo, o kai kurių elektromobilių užsakymų apimtys pasiekė rekordines aukštumas.

Remiantis įmonės finansų ataskaita, gruodžio 31 d. pasibaigusį ketvirtį „Tesla“ apyvarta šoktelėjo nuo 1,22 mlrd. prieš metus iki 2,28 mlrd. JAV dolerių. Tačiau bendrovė patyrė 121,3 mln. JAV dolerių nuostolį, palyginti su 22 mln. JAV dolerių pelnu ankstesnį ketvirtį. Tiesa, nuostolis buvo mažesnis už buvusį prieš metus, kai jis siekė 320,4 mln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?