Bendrovė išplatino pranešimą, kuriuo teigia, kad stabdo gamybos liniją tam, kad išspręstų sunkumus, susijusius su gamybos automatizacija, bei išsiaiškintų, kurioje vietoje bei dėl ko elektromobilio gamyba stringa.
Tai paaiškina pastaruoju metu pasklidusias kalbas, kad „Tesla“ susiduria su gamybos, tiekimo ir t.t. trikdžiais, dėl kurių nepasiekia numatyto tikslo – 2 500 automobilių per savaitę. Norėdamas išspręsti situaciją, Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas, netgi ėmė nakvoti gamykloje, kad būtų kuo arčiau probleminių taškų.
Beje, skelbiama, kad bendrovė tikisi, jog per šį planinį gamybos sustabdymą darbuotojai išnaudos turimas atostogų dienas ar sutiks kurį laiką pabūti namuose, kad jiems nereikėtų mokėti algų. Numatoma, kad gamyba bus sustabdyta 4-5 dienas.
Remiantis bendrovės išsikeltais tikslais, „Tesla“ norėtų gaminti 2 500 automobilių per savaitę iki antrojo šių metų ketvirčio pabaigos. Tačiau didžiausia problema, kad itin automatizuota gamybos linija norint pasiekti šių tikslų tik trukdo.
Pirmadienį E.Muskas oficialiai prisipažino, kad pervertino robotizacijos naudą gamyklose, praneša „Business Insider“.
„Taip, pernelyg didelė automatizacija Fremonte buvo klaida. Tiesą sakant, mano klaida. Žmonės yra pernelyg nuvertinti“, – savo „Twitter“ paskyroje paskelbė E.Muskas.