„Tesla“ uždarė vieną „Gigafactory“: statys „palapinės“ gamybos liniją?

„Tesla“ ir konkrečiai Elonas Muskas kurį laiką priešinosi ir nenorėjo uždaryti Fremonto gamyklos. Tačiau kai to pareikalavo Kalifornijos valdžia, nebebuvo kelio atgal. Visgi tai nėra tokia jau bloga žinia ir „Tesla“ šią situaciją ruošiasi išnaudoti labai produktyviai, skelbia „Electrek“.
Tesla „Gigafabrikas“ (Gigafactory 2)
Tesla „Gigafabrikas“ (Gigafactory 2) / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tesla“ bandė tęsti savo veiklą Fremonto gamykloje, tačiau nutiko tai, kas daugelio manymu ir turėjo nutikti.

Elektromobilių gamintojas paskelbė, kovo 23 d., uždaro Fremonto gamyklą ir Niujorke esančią „Gigafactory“. Pastarojoje gaminami saulės energetikos (fotovoltinės čerpės) ir kai kurie kiti energijos kaupimo produktai.

Tai daroma siekiant sumažinti koronaviruso patekimo į „Tesla“ gamyklas ir tūkstančių darbuotojų užsikrėtimo rizikas.

Iš pradžių „Tesla“ nenorėjo uždaryti šių gamyklų ir dar pavyko iškovoti keletą dienų. „Tesla“ kompanijai Fremonto gamykla yra gyvybiškai svarbi, kadangi joje yra pagaminama didžioji dalis automobilių. Tad jau tampa akivaizdu, jog šios priverstinės prastovos turės daug įtakos kompanijos ketvirčio rezultatams.

Visgi, nors naujienos skamba liūdnai, bet „Electrek“ teigia gavusi „Tesla“ kompanijos atstovų patvirtinimą, kad susidariusią situaciją elektromobilių gamintojas išnaudos naudingai.

Fremonto gamykloje vis dar dirbs dalis darbuotojų ir per šį laikotarpį planuoja patobulinti gamybos linijas. Kompanija jau ir ankščiau skelbė planus, kad ketina pertvarkyti Fremonto gamyklą – ją išplėsti – ir taip padidinti elektromobilių gamybos pajėgumus. Tai labiausiai susiję su poreikiu gaminti naujuosius „Model Y“ elektromobilius.

„Electrek“ teigia, kad „Tesla“ neseniai pateikė paraišką gauti statybų leidimui ir kad leidimo vertė siekia net 27,9 mln. Tai reiškia, kad Fremonto gamykloje laukia kur kas didesni darbai nei įprasta linijų modernizacija.

„Electrek“ teigia, kad iš esmės tai reiškia, kad „Tesla“ vėl planuoja pastatyti liūdnai pagarsėjusią „palapinės“ gamybos liniją.

Kai „Tesla“ pradėjo gaminti „Model 3“ elektromobilius, jai taip pat neužteko įprastų gamybos linijų, tad pastatė palapinę ir joje gamino elektromobilius. Nors dėl tokio žingsnio „Tesla“ susilaukė ganėtinai daug kritikos ir net pašaipų iš senųjų automobilių gamintojų, tačiau palapinės principo gamybos linija pasirodė visai geras sprendimas.

Naujoji linija leido „Tesla“ pasiekti svarbų etapą ir per savaitę pagaminti po 5 000 „Model 3“ elektromobilių.

Dabar aiškėja, kad „Tesla“ vėl ketina taikyti panašų principą ir taip padidinti „Model Y“ elektromobilių gamybos apimtis. Žinoma, kai tik vėl Fremonto gamykla bus atidaryta.

„Electrek“ šaltiniai tvirtina, kad nors kita, Nevadoje esanti „Gigafactory“ gamykla dar ir dirba, bet joje gamyba taip pat mažinama. Šioje gamykloje yra gaminamos elektrinės pavaros bei akumuliatoriai, kurie tiekiami į Fremonto gamyklą. O kadangi pastaroji uždaroma, šių dalių kol kas nereikia.

Tačiau šią prastovą Nevadoje esančioje gamykloje „Tesla“ kompanija taip pat išnaudos jos atnaujinimui ir veiklos efektyvumo pagerinimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų