Koncepcija pasirodė esanti teisinga – 2018-aisiais pristatyti jau ketvirtos kartos X5 automobiliai, kurių brangiausios versijos kainuoja šešiaženklę sumą. Geriausias pasirinkimas vidutines pajamas gaunantiems pirkėjams – antros kartos BMW X5 (tipas E70) modeliai.
Gamyklos JAV konvejeriu šie visureigiai pradėjo riedėti 2006 metais. Palyginti su pirmtaku, naujos kartos „ratuočiai“ išsiskyrė kruopštesniu surinkimu ir aukštesnės kokybės apdailos detalėmis.
Benzininių variklių gama labai plati: nuo bazinio 3.0 si, turinčio 272 AG iki ekstremalaus „Ballermann X5 M“, išvystančio 555 AG. Dyzelinis motoras vienas – 3.0 (L6), kuris, atsižvelgiant į gamybos metus ir turbokompresoriaus savybes, transmisijai perduoda nuo 235 iki 381 AG.