Testuojam naudotus antros kartos BMW X5: ar jie tokie pat geri, kaip nauji?

Savąją BMW visureigių viziją vokiečių gamintojas suformulavo 1999 metais, dar pristatydamas pirmos kartos X5. Pirmą kartą kalbant apie visureigius buvo minimos ne dugno apsaugos, geometrinis pravažumas ir didelės trinties diferencialas, o kaip greitai jis gali įveikti žymiąją lenktynių trasą Niurburge. Iki BMW dar nė vienas gamintojas taip akivaizdžiai nebuvo atsiribojęs nuo visureigio DNR pabrėžiančių dalykų – naujam X5 daug svarbiau gerai važiuoti asfaltu.
Antros kartos BMW X5
Antros kartos BMW X5 / Auto Bild nuotr.

Koncepcija pasirodė esanti teisinga – 2018-aisiais pristatyti jau ketvirtos kartos X5 automobiliai, kurių brangiausios versijos kainuoja šešiaženklę sumą. Geriausias pasirinkimas vidutines pajamas gaunantiems pirkėjams – antros kartos BMW X5 (tipas E70) modeliai.

Gamyklos JAV konvejeriu šie visureigiai pradėjo riedėti 2006 metais. Palyginti su pirmtaku, naujos kartos „ratuočiai“ išsiskyrė kruopštesniu surinkimu ir aukštesnės kokybės apdailos detalėmis.

Benzininių variklių gama labai plati: nuo bazinio 3.0 si, turinčio 272 AG iki ekstremalaus „Ballermann X5 M“, išvystančio 555 AG. Dyzelinis motoras vienas – 3.0 (L6), kuris, atsižvelgiant į gamybos metus ir turbokompresoriaus savybes, transmisijai perduoda nuo 235 iki 381 AG.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų