Žemų tiltų ir tunelių pasitaiko visose šalyse. Jie visada yra tinkamai pažymėti, jų aukštis yra žinomas, tačiau avarijų pasitaiko. Dažniausiai po žemais tiltais palenda sunkvežimiai, jei vairuotojai nėra pakankamai atidūs. Traukiniai į tokias inžinerines konstrukcijas atsitrenkia itin retai, nes to galima nesunkiai išvengti.
Jūsų draugas – standartizacija. Vagonus ir lokomotyvus galima skirstyti įvairiai, įskaitant ir pagal jų aukštį bei plotį. Naudojami standartiniai tiems dydžiams skirti išmatavimai – tikriausiai pastebėjote, kad dauguma traukinių vagonų atrodo labai panašiai, net jei yra pagaminti skirtingose šalyse. Pavyzdžiui, JAV vagonai pagal išmatavimus skirstomi į kategorijas pagal raides – dauguma vagonų patenka į B arba C kategoriją. Geležinkelio ruožai taip pat turi šias žymes. Jei viename ar kitame ruože yra tiltas ar tunelis, kuris netinka C kategorijos vagonams, ta vieta bus atitinkamai pažymėta ir dispečeriai ten nesiųs C kategorijos traukinių.
Paprasta, tiesa? Na, ne visai. Žmonės šių dalykų kelis metus mokosi aukštosiose mokyklose ir ne šiaip sau. Lengvieji automobiliai traukiniams yra lengvas krovinys. Pagalvokite, kiek automobilyje yra tuščios erdvės. Taigi, į kiekvieną vagoną norima prikrauti kiek įmanoma daugiau automobilių, taip sumažinant kelionės kaštus. Todėl nemažai automobilių vagonų yra F+ kategorijos – jie labai aukšti, nors ir pakankamai siauri.
Dabar pažiūrėkite į šią avariją, kuri įvyko rugsėjo pradžioje Memfyje: